Karşı tarafa resim atmak hoşuma gidiyor anormal miyim?

Yargılayanlar olur ama bu zamana kadar hiçbirsey yaşamadım bazen vücudun beğenilmesi hoşuma gidiyor 😂😂 o an çokta iyi hissediyorum ama sonra pişman oluyorum
Karşı tarafa resim atmak hoşuma gidiyor anormal miyim?
Cevapla