Arkadaşım birine açık fotoğraf attım bi anlık şeytana uydum dinen kendini çok kötü igrenç hissediyorum allah için düzgün cevaplar verin nolur ne yapabilirim
Güncellemeler
+1 yıl
birine açık fotoğraf attım bi anlık şeytana uydum dinen kendini çok kötü igrenç hissediyorum allah için düzgün cevaplar verin nolur ne yapabilirim
Hangimiz hata yapmıyoruz ki sen hata yaptım diyorsun herkeste olur öyle şeyler tahminimce kapalı birisin ya da bana öyle geldi karşıdaki kişi seni seviyor mu peki
Hayır tanımıyorum bi süredir bi uygulamadan konuşuyoduk istedi bende atamam dedim sonra attım 2 yaş küçük diye attım ama cok pişman oldum dinen vallaha kendimi başka kızlar gibi hissediyorum napıcam ya
Sana iyi gelecekse konuşalım az rahat nefes al senin bunu burada yazman bile senin ne kadar özel olduğunun kanıtıdır önemli olan şey aslında senin onu atman değil hayatında olmasını istediğin şeyler nedir sevgili mi arkadaşlık mı evlenmek mi aile sorunları mı
Babam çok baskıcı sevgilimi çok seviyorum ama fazla konusamiyoruz o yuzden onun gozunde kendimi degersiz hissediyorum yaşıtız o da üniversite sınavına girdi hemde çalışıyo ama mesajlarıma gec bakıyo 1 gün geciyo mesela bende kendimi değersiz hissediyorum
Ama ben onu çok seviyorum aradığımda konuşuyoruz mesaja gec baktığını söylediğimde eve işten geç döndüğünü yemek yiyip uyuduğunu söylüyo bende tamam diyorum
Sanırım çok azdın, dayanamadın ve hata yaptın. Bi anlık azgınlık ile erkeğin altına yatıp, pişman olanlar da var. Sen yine ucuz sıyırmışsın. Tövbe et, başka çaren yok.
Ama çocukla hala konuştumsonra konusmayı kestim genede zina degilmi kendimden çok utanıyorum igreniyorum hayatımda ilk defa böyle bişey yaptım ve imam hatipe gidiyodum kendime inanamiyorum
Kalbi temiz bir insana benziyorsun o yüzden geçer bence. Zinanın bile Allah istese affını yapabiliyor. Tek affedilmeyen kul hakkıdır. Bir de cahil bir yaştasın sanırım. Yaş kaç?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Bi bizim Müslümanlarda var he, her şeyi yap yap sonra şeytana uydum))
Aynen aynen herkes aynı zaten 😒😒😒
Hee şeytana uymuş ahaha
Aynen hahaha
Şeytana uymaya devam et
Yaw bi git
Şeytana uy, tüm KS erkeklerine yolla.
Tövbe kapısı açık tövbe edip tekrar etmemeniz gerekiyor yani
Yüce Allah'a tevbe et ve ettiğin tevbeye sadık kal.
Olabilir, bak şu an pişmansın. Kendini de kötü hissetme nefis var hepimizde.
Bu arada uygulamayi merak ettim nedir ismi?
Simsimi
Hatanı anlaman güzel ama devamını getirirsen daha düzelemessin kendine çeki düzen vermelisin
Kalpten pişman olduysan eğer bir daha yapmayacağına dair tövbe et, ama ömür boyu yapmamalısın
Hangimiz hata yapmıyoruz ki sen hata yaptım diyorsun herkeste olur öyle şeyler tahminimce kapalı birisin ya da bana öyle geldi karşıdaki kişi seni seviyor mu peki
Hayır kapalı değilim benden 2 yaş küçük birisi
Pekii seni okadar mutsuz eden şey nedir konuştuğun çocuk diye tahmin ediyorum seni üzün mutsuz eden sadece resim mi sana davranışları mı
Hayır tanımıyorum bi süredir bi uygulamadan konuşuyoduk istedi bende atamam dedim sonra attım 2 yaş küçük diye attım ama cok pişman oldum dinen vallaha kendimi başka kızlar gibi hissediyorum napıcam ya
Okadar kasma kendini herkes yapar bunları sen neden okdar mutsuzsun
Kendimi iğrenç pislik hissettim
İnsan kendine ne kadar değer veriyorsa okadar değerlidir sende öylesin değerlisin bence okadar kendine kötülük etme
Sadece resim atmam beni üzdü ya allah tövbe mi kabul etmesse cehennemde yanarsam
Allah herşeyi affeder bunu bilmiyor musun milletin yaptıkları şeyleri bilsen şaşar kalırdın sen aralarında çok mahsum birisin
Ama ben kendimi affedemiyorum kendime inanamıyorum imam hatipe gidiyodum ayrıca ve böyle bişey yaptım
Sana iyi gelecekse konuşalım az rahat nefes al senin bunu burada yazman bile senin ne kadar özel olduğunun kanıtıdır önemli olan şey aslında senin onu atman değil hayatında olmasını istediğin şeyler nedir sevgili mi arkadaşlık mı evlenmek mi aile sorunları mı
Çocuğun adını bile bilmiyorum ki tanımıyorum benden 2 yaş kucuk ama hoşlandığım birisi var aile sorunlarım var
Aile sorunları baskısı birinci etken sevgilin ile aran nasıl sana değer veriyor mu
Babam çok baskıcı sevgilimi çok seviyorum ama fazla konusamiyoruz o yuzden onun gozunde kendimi degersiz hissediyorum yaşıtız o da üniversite sınavına girdi hemde çalışıyo ama mesajlarıma gec bakıyo 1 gün geciyo mesela bende kendimi değersiz hissediyorum
Bana göre hata yapmadım sen ayrıca bence sevgilin de seni hak etmiyor mesaj A birgün sonra bakmak karşıdakine saygısızlıktır
Ama ben onu çok seviyorum aradığımda konuşuyoruz mesaja gec baktığını söylediğimde eve işten geç döndüğünü yemek yiyip uyuduğunu söylüyo bende tamam diyorum
Bir erkek için ne olursa olsun döner mesaj atar bahaneye gerek yoktur erkek için ama bence sen kendine haksızlık ediyorsun
Bilmiyorum kiiii 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Bence sen mutlu değilsin en büyük sebebi o herşeyin
Öyle mi
Bence öyle tahmin ediyorum yaşadığın şeyler sitres baskı derken istediğin değeri de görmüyorsun
Yani öyle ama bilmiyorum yaaa valla artık beynim durmuş durumda
Seni mutsuz eden şeyler nedir hayatta en çok
İstediklerimin olmaması
Peki istediklerinin olması için sana birkaç tavsiye versem nasıl olur
Verr
Erkek arkadaşın sana nasıl davranıyor düşünceli mi hediye alıyor mu seninle ilgileniyor mu
Erkek arkadaşım uzakta denizlide öyle gerçekten buluşamıyoruz görüntülü konuşuyoruz konuşabilirsek
Öyle şeyler isteyen erkekten ciddi ilişki olmaz bilgin olsun
Namaz kılıyormusun dinin tam gereklerini yerine getiriyorsan sorun yok.
Acik fotograf derken ciplak mi yoksa kapalisin da sacini mi
Yuzun gozukmuyorsa sorun degıl. hatanı anlamıssın bır daha yapmassın
Günaha girdim kendimi çok kötü igrenç hissediyorum napıcam
Dua et bır daha yapma
Olan olmuş artık ya kim takar bunu bu kadar kasma kendini😂😂
Nasuh tövbesi et sakin ol bişey yok
Arkadasin erkekmi kizmi
Erkek
Erkeğe mi attın? Bir de ne kadar açık?
Erkeğe attım da ne kadar açık yani nasıl diyim abi
De işte. Neren açıktı bu kadar basit
Ya nasıl diyim gene günaha sokma beni
Gögüs?
Evet
Yüzün gözüküyor mu?
Hayır
Sanırım çok azdın, dayanamadın ve hata yaptın. Bi anlık azgınlık ile erkeğin altına yatıp, pişman olanlar da var. Sen yine ucuz sıyırmışsın. Tövbe et, başka çaren yok.
Hayatımda hic böyle bişey yapmadım gerçekten töbe edince gecermi
Allah büyüktür. Tövbe et, af dile. Zamanla geçer inşallah. İçin rahat değil, anlıyorum seni tatlım
Tamamm
Sıkma canını, hatadan dönüp üzülmekte bir erdemdir. Hayat gönlünce olsun tatlım
Ya cehennemde yanarsam çok korkuyom ya allah tövbe mi kabul etmesse
Günahsız kul mu var? Ya zina yapmış olsaydın ne olacaktı? Sadece sen değil, erkekte suçlu
Ama bu da zinaya geçmiyo mu bunun yüzünden kendimi öldürsem daha mı çok günaha girerim
Günahtır ama zina sayılmaz. Öldürürsen ebedi cehennemde kalırsın ve Allah ın affediciliğini sorgulamış olursun tatlım.
Ama çocukla hala konuştumsonra konusmayı kestim genede zina degilmi kendimden çok utanıyorum igreniyorum hayatımda ilk defa böyle bişey yaptım ve imam hatipe gidiyodum kendime inanamiyorum
Kötü bir şey ama zina sayılmaz. Zina evlilik dışı çiftleşmedir. Vajina da attın mı?
Hayırr
Tamam. En azından zinanın gerçekleşecek oraganını görmemiş. Sen sadece günaha girmişsin. Bir anlık nefisle yanlış hareket etmişsin.
Tövbe etsem gecermi
Kalbi temiz bir insana benziyorsun o yüzden geçer bence. Zinanın bile Allah istese affını yapabiliyor. Tek affedilmeyen kul hakkıdır. Bir de cahil bir yaştasın sanırım. Yaş kaç?
18 yasindayim
Evet, ergenliğin zirvesinde cahil bir yaş. Ve nefsinin sürekli seni körüklediği bir dönemdesin.
Evet öyle
Tamam. Abdestini al, ellerini aç ve tövbe et. Hayat devam ediyor, daha yolun başındasın tatlım.
Tamam teşekkürler
Rica ederim. İstersen sıkıldıkça bana yazabilirsin. Dertleşebiliriz.
Nasıl yazcam ki nerden yazcam
Fake Instagram hesabın felan var mı?
Var evet
komedi_kutusubu benim hesap bu, ekle
Pekii
Fake hesabım yokmuş kendi hesabım o hesapta da kuzenim var ama
Kendi hesabından at. Ne olacak sanki?
Benim hesabım zaten şahıs hesabı değil, komedi sayfası. Herkesin takip edebileceği bir hesap.
Hmm tamam
Attım heralde o hesaptııı
tamam, dönüş yaptım
sonrq bir daha seytna uydm🤣
Uymaz. Biz konuştuk onunla.
Yapacak bir şey yok
Bir daha yapma ve tövbe et.
Tövbe et
Artık sende bizdensin hahahha
Çok komik ahahah
😒😒
Tovbe et
geçmiş olsun
bısey olmazzz