AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Durulur eğer severse
Ben buna pek inanmiyorum
Ben yaşadım bizzat sonra ayrıldıktan oda. inanmadi diye bana ama tam 4 sene ona sadık oldum o hariç herkes bana itici geldi ama ne fayda bir türkü o güveni ona veremedim
Güvenilir biri olsaydın güvenirdi diye düşünüyorum. Kadınlar hissederler çünkü.
Ama yanlış hissetti bu sefer yanıldı onun için kendime çeki düzen verdim resmen tövbe ettim
Sorun da budur belki. Gerçekten düzgün biri olmak için değil de sadece onun için geçici olarak durulduğunu, ondan sıkıldığında gözünün tekrar dışarı kayacağını düşünmüş olabilir haklı olarak. Gerçekten doğru mu yanlış mı ben senin kalbini bilemem ama ben birinin kendini degistirmek istemedikten sonra başkasının onu değiştireceğine inanmıyorum. Ben olsam ben de öyle düşünürdüm
İşte bende onun için duruldum değiştim kendimi bildiğim için bu soruya cvp verdim ama yaranamadım inanması bana ama ben kendimi biliyordum ne yaptıysam olmadı işte
Ayrıldığınıza göre çapkınlığa devam mı?
Yok aslında alışkanlık hale geldi takılıyorum öyle artık günü Birlik ilişki peşinde değilim
Takılmak dediğin ne?
Yani eskiden günü birlik FB takılıyor dum suanda pekde o tür ilişki peşinde koşmuyorum daha çok değer veren tarzdan takılıyorum
Bence sen eski kız arkadaşını hâlâ unutamadın
Aslında unuttum o konu kapandı ama zoruma giden bana inanmamasi yani ben bı söz verdim mi tutarım ve tuttumda ayrılık sebebi bu olmamaliydi ondan biraz bu konu zihnimde yer aldi
İşte buna inanmak çok zor. Onu gerçekten anlıyorum. Fb ilişkiler kurmuş, çapkınlık yapan birinin şahsen ben de değiştiğine inanmazdım.
İşte bazen istisnalar. oluyor degilmi bak burada sen yabancısın ve ona ulaşma şansın sıfır ama ben sana yine anlatıyorum doğruyu her şey vardı onda kafama goreydi istediğim şekilde ilerleyen bir ilişki sevebileceğim biriydi ve bende temiz bir şekilde sevdim ve ona sadık oldum ama olmadı hayırlısı dedim yoluma baktım bende saygı duydum düşüncesine dedim elimden geken bu kadar inanmak ya da inanmamak sana kalmış
Evet istisnalar oluyor haklısın ona bişey diyemem. Senden ayrılmasının tek nedeni sadakatine güvenmemesi miydi? Başka nedeni yok mu
Ya da güvenini kıracak bir şey mi yaptin
Hiçbir şey yapmadım ama sonradan anladım güven sorunu vardı ailesinden dolayı galiba benide aynı kefeye koydu işte
Seni anlıyorum ama ona da gerçekten hak veriyorum çünkü geçmiş geleceğin aynasıdır diye düşünür insanlar ve ona göre değerlendirir karşısındaki insanı. Evet istisnalar var kabul ediyorum ama bu söz de gerçekten doğru. Mesela sen ayrıldın ve yaptığın şey yine takilmalik ilişki değil mi? Öyle. Çünkü insanlar gerçekten kolay kolay değişmiyor. Bir miktar değişse bile tamamen degişmiyorlar
O ayrıldı inanmadı diye bana bende artık pes ettim ayrılan o yani evet geçmiş geleceğin aynasıdır ama değişen onca insan var neden ben onlardan biri olmimki neyse olan oldu giden gitti geçmişe mazi dedik sildik bitti bizdede önümüze bakıyoruz hayat devam ediyor bu arada
Yaşın doğru mu
Evet doğru
Yanlış anlama sadece merak ettiğim için soruyorum. Neden hâlâ takılmalık ilişkiler yaşıyorsun? Ciddi ilişki neden düşünmüyorsun?
Daha önceki mesjlarimda zaten yazdım sana takılmalık ilişki lerden artık vazgeçtim alışkanlık oldu ondan sonra bende ara verdim ilgili yaşamaya yani şu an sevgili arayışı da değilim hani kafama uygun birisi çıkarsa acele etmeden yavaş yavaş hareket etmek isterim artık tanıyarak aynı duygusal dehşetin birdaha yaşamak istemem
Anladım. Hakkında hayırlısı olsun o zaman
Herkes için diyelim zmaan karşımıza birini çıkarır elbet bir yerden bazen seversin kaybedersin olur böyle şeyler
Evet haklısın
Senin hayatın nasıl gidiyor soruna göre var birisi galiba
Hayır yok. Öylesine sordum bu soruyu. Hayatıma birini almaydi da düşünmüyorum. Çünkü ben de insanlara guvenmiyorum
Aynı şeyleri yaşamışız galiba
Hayır. Kıyas yapacak olursak sen benim için karşı tarafsın. Geçmişi bol olan, ileri boyutta birliktelik yaşayan kişileri ben hayatıma almıyorum.
Gerçi kalan diğer sınıftaki kişilere de güvenip hayatıma almıyorum o da ayrı konu
Herkesin dünyaya bakış açısı farklıydı zamanında ve geçmişim hecmiste kaldı beni kabul eden bu şekil kabul edecek artık yapacak bişey yok 😃
Güvende dediğin gibi deneme yanilma dünyasi yapmak bişey yok
Kabul edecek olan illa ki vardır merak etme. Herkesin tercihleri, hayat görüşü farklıdır.
Saygı duyuyorum artık görüşlere
Peki sana bir soru soracağım. Bir erkek gözüyle yorumla. Çevren vardır illa ki. Kendini eşine saklayan erkeklerler çok mu az? Fırsatını bulamadiklari için yapmayanlardan bahsetmiyorum. Diğerlerinden bahsediyorum
Çok nadir belki imkansız diyebilirim zaman çok özgür bir Zaman onun için imkansız da denilebilir şimdi ki kızlar bakireyim diyenler bedenleri bakire ama ruhları bakir mi Halan onsmca şeye şahit. oldum ve o bakır diyenler analdan yapılınca sanıyorlardı halan bakirim ya da yapılan diğer şeyler sonrası bence kimse kendini eşine saklamıyor bu zamanda
Her iki cinsiyet için diyorsan bunu demek ki sorumun doğru cevabını senden alamayacağım. Çünkü ben bakireyim. Zardan dolayı falan değil gerçekten bakireyim. Kimseyle öpüşmüşlüğüm bile yok. İlla ki bakir olan da vardır diye düşünüyorum ben. Evet az vardır farkındayım ama vardır
Nadir imkansız gibi nadir hemde olabilri tek tük kişiler
Nadir var işte evet
Bulunmaz Hint kumaşı. misali 😃
O kadar da değil be
Kime göre neye göre ☺️
Az var ama bulunmaz hint kumaşı gibi de değil yani daha fazla vardır demek istedim
Umarım öyledir
İnşallah
Hiç duran görmedim hep devam ediyorlar
Çapkın çapkındır
Hayır