Ben niye böyleyim sorunum ne (detayda)?

En ufak bişeyde insanların beni sevmediğini düşünüyorum mesela birisi mesajıma geç baksa acaba soğudu mu diyip üzülüyorum ya da okulda en yakın arkadaşım gelmese dışlanmış hissediyorum ailem kardeşime en ufak bi övgü yağdırsa onu benden daha çok seviyorlar gibi düşünüyorum
Ben niye böyleyim sorunum ne (detayda)?
Cevapla