Evin var mı, araban var mi, arsan var mı eee yazlık yok mu peki😀😀😀
Höhhhhh a.. ya😂😂
Evin var mı, araban var mi, arsan var mı eee yazlık yok mu peki😀😀😀
Höhhhhh a.. ya😂😂
Bazı kadınlar sevdiği için yuva kurmak için evleniyor bazıları (kezbanlar) sadece rahat yaşamak için damat aksesuar kim olursa olsun yeter ki malı olsun. Kimisi de kısa yoldan emekli olmak için (nafaka) evleniyor. Malı mülkü geliri statüsü gücü olan erkek için hava hoş. Amir memur kesim çalışan arıyor nafaka avcılarından ve kezbanlardan kaçmak için. Geliri düşük olan evlenmesin zaten onlara yaşamak bile haram memlekette. Nacizane analizim :)
Evet bana göre kadınların çoğunluğu bir tane köle bulayım da bir de çocuk yapayım ömür boyu evde oturup keyfime bakayım düşüncesi içinde. O yüzden evde yatacak kadınla evlilik düşünmüyorum
Kadın evlenecekse şayet çalışıp evi geçindirmek zorunda değildir. Hem dinen hemde Türkiye kanunlarına göre... Tabii kendisi için hep çalışmalıdır. Erkek için para harcamaya değmez. Ülkemizde çoğunlukla kadın kısmına çok baskı var birde şaka gibi kadın parasını mı vericek 😂 Oldu gözlerim doldu... Yok öylee... Erkek evlenmek istiyorsa paralara kıyacak
Kadın olsun erkek olsun Kendi ayakları üzerinde durmayan daha doğrusu üretmeyen (sonuçta sabahtan akşama kadar bir evin sorumluluğunu üstlenen kadınlarımız da var sonsuz saygıyı hakediyorlar ) hic bir canlıya saygı duymuyorum. Asalak olmamak lazım bu bir kurtuluş değil.
Cevap
22Cevap
Her insan için aynı şeylerden bahsedemeyiz ama evet bazı insanlar maddi sorundan kaçmak için evleniyor insan diyorum artık zengin kadın arayan erkekler de türedi :D saki bulacaklarmış gibi. kadın fakirken bile zengin erkek istiyor zengin kadın muhtemelen evlilik bile düşünmez.. sdfsd ama ben sadece ve sadece aşk için evlenirim aşk yoksa asla evlenmem.. maddi sorun olmaması lazım bende tabi ki de
Eee hani aşka inanmıyordun sen shsjs
Gözünden de hiç bir şey kaçmıyor 😂
Konu para pul konusu değil ki sadece. Günümüzde hala kız çocuklarına inanılmaz baskı var. 24/25 yaşında gelip annesinin izni olmadan evden çıkamayan kızlar var. Ekonomik olarak hiçbir geliri olmayan kızlar var. Onlarda kendilerini kurtmak için evlenmek istiyorlar. Belki koca evinde daha rahat ederim diye. Burada kızlarımızın suçu yok. Onları bu kadar baskı altında yetişterenlerin suçu var.
Şahsen ben evde 4 kişilik ev işi yapmaktansa 2 kişilik ev işi yapmak için tercih ederim. Tabii benim kazandığım paradan daha fazla kazanması lazım ki evi rahat geçindirelim. 😃
Bu geldi aklıma
https://youtu.be/0THO274kJc4?si=CadtQ4smDRMpI_qbArtık öyle yağma yok! Erkekler de karşısında ki kadının maddi imkanlarını sorguluyor. Devir ekonomi devri, herkes elini cebine atsın 😂
Cepte akrep var ısırıyor 😀
Aman elimizi sadece ısırsın 😅
😀😀
Bmw sahibi olmayan genci bir tek annesi sever hüğ :( Ama bmw sahibi olsaydı daha çok severdi. Daha çok hüğ :(
Tamam tamam sildim şu an :(
Demi bu kadar soruyo sen ne veriyorsun hiç 😂😂
Vala bazı kızlar var öyle ama erkekler de var yalan değil 😂
Şunları gördükçe evlilikten daha da soğuyorum yapmayın sfghd
Evet biraz öyle. Ama fena da olmuyor yanii. Hem ev hem iş hem çocuk zor 😂
aç gözlü kızlar sorar haklılarda onlar için erkekler zaten atm 😃
Öyle bebisim 😀
ben çalışıyosam o da çalışıcak… sorumluluktan kaçmak yok öyle😂😂😂
aynen öyle 😂😂 isterse çalışmasın tek ev geçindirmek zor olurdu
Evet 😅
Sonra da ben güçlü kadınım diye ortada geziyorlar
Karnını doyurmakta zorlanan istediği temel ihtiyaçlarını alamayan kadınlarımız var tabiki rahat etmek onlarında hakları bu sebepten evlenen birine laf edilmez ama doyumsuz kadınlar başka
Bugünlerde çok duyduğum bişey bu. Çalışacaksam neden evleniyorum diye. Çok saçma. Ben kadın olsam eşimin eline bakmak istemem doğrusu.
Maddi sorumluluk değil de baba evinden bir kaçış yolu aslında.
Baba evinden kaçışın başka yolu yok mu sence?
Bu erkekler içinde geçerli, dötüne güvenmeyem, babasi zengin olan çalışan kız arıyor 😄😄
kadınların bilinçltında onları rahat ettirecek erkek beklentisi var
Bir sır, maddi sorumluluğu kendisine yükleyen biriyle evlenen adam ona başka sorumluluklar yükler 🙃
Bence artık hayat tam tersi olmış kadının gücü yoksa evlenmiyorlar 😄
Eee ne sandın.. 😏😏
hepsi var 35 de zor evlendim : )
keşke daha da geç kalsaydım : )
Öyleleri fiyat belirten bişey giysnde alana kolaylık olsun
Parasız adamı anası da sevmez nerde öyle yürekli yeke yek sevecek hatun
Erkek yok piyasada ondan
Şeytan almış götürmüş 🤓
Sanmam bazilarinin ailesi çok kötü benimki gibi
kıyamam sana gel evlenelim 😂
@1ömeryıldırımm diyorsun ben yurtdışında yim ama
yurt içinde olsan tamamsın yani 😂😂
@1ömeryıldırımm hayır evlilik cok zor benim için zaten secici biriyim
🤣🤣🤣 tamam
@1ömeryıldırımm komik mi
hemde çok seçiçi biriyim yazmışsın 🤣🤣 sanki ölüyorduk evlenmeye de sen seçici olduğun için evlenemedik tühhhh yaaaa 😏
@1ömeryıldırımm benden yaşca buyuksun olmazdı zaten
yaşıtta olsak evlenen yok zaten niye bu kadar ciddiye aldın bunu sen 😂
@1ömeryıldırımm lan evlenmek istesem senle evlenmem hatta türkle asla evlenmem burada birini bulurum daha iyi
Harbiden he artık her şey para olmuş..
Çoğu kız evdeki baskıdan kurtulmak için evleniyor
Dişi seçicidir. Gayet normal
Bazıları diyebiliriz @Çiçekbal
Ben toplum baskısından evlendim 😂
Olabilir
Evet olabilir
Maalesef öyle cogunlukta
Yaniii
Öyle
Bence evettt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?