Beni soracak olursanız ben bildiğiniz gibi körili makarnam ayaklarımı uzattım dizimi izliyorum.

Beni soracak olursanız ben bildiğiniz gibi körili makarnam ayaklarımı uzattım dizimi izliyorum.

Biraz önce uyanmış olmaktan dolayı uyku mahmurluğu ile kötü ve konforsuz bir serviste işe giderken derin düşüncelere dalıyorum. Çaresizce hayatın anlamını sorguluyorum. Ama tabi ki bir sonuç bulamıyorum. Sevdiğim kadını düşünüyorum, o beni sevmiyor zira. Doluya koysam almıyor boşa koysam dolmuyor. Nietzsche'nin bir sözü var, "yaşamak için nedeni olan nasılına katlanır" diye. Bu aklımdan çıkmıyor. Bir nedenim yok gibi ama yaşamaya da devam ediyorum adeta. Buna da yaşamak denilirse.
Cevap
4Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?