Kadınların kafası neden hep bel altı çalışıyor?

Neden hep belaltı çalışıyor kafaları? Bakımlı ve güzel kadınlar hep kaşar oluyor. 200 erkeğin ilgisini alıyor 201. arıyor. Neden böyleler acaba? Yok okul, yok eğitim vs. Bunları bile erkekleri yolmak için sürdürdüklerini düşünür oldum.

Kadınların kafası neden hep bel altı çalışıyor?
Cevapla