Ben napıcam bana bir fikir verin?

Yengem bir rahatsızlık geçirdi bir süre bizde kaldılar oturma odasında koltukta yattılar. Rahatsız oldugu için koltuğa İdrar kaçırdı birazda tahtası kırıldı neyse iyileşti bizden gittiler kendi evlerine. Asıl sorun şu anneme dedim ki artık bizde kalmıyorlar koltukları yıkatmaya verelim sidik kokuyor oturup kalkıyoruz her yere degiyor kokuyor gelen giden olur yapma şöyle dedim umursamadı bişey olmaz dedi çok sinirledim evin içi sidik kokuyor nasıl rahatsız olmazsın dedim bide namaz kılan insanlar. Ben napıcam hiç bir yere oturamıyorum eve kimseyi çagıramıyorum bu pis kokunun içinde oturmaya rağzılar ne yapmam lazım. Ben yengeme bişey demiyorum sağlık sorunu elinde degildi. Ben bizimkilere kızıyorum bu koku da oturuyorlar.

Ben napıcam bana bir fikir verin?
Cevapla