Ne yapmalıyım bu durumu yasıyan var mı?

18 yaşındayım yeni evliyim eşim de ufak biri değil 27 yaşında iyi anlaşıyoruz ama ben evde eşimin 3 kardeşi ve annesi babası engelli ablasına bakıyorum öz ailem kendini vezirden rezil ettin boşanmassan beteri olur diyorlar ben mutyluyum Şu an ama ilerde pişman olurmuşum sizce doğru mu hem evlilik çocuk oyuncağı mı ben görevim olarak evime sahip cıkmayı gördüm eşimi bırakamam diyorum köle ezik ruhlusun derler

Ne yapmalıyım bu durumu yasıyan var mı?
Cevapla