Kaynanam ve kayınbabam dogumdan 1.5 ay önce gelip 2 ay boyunca bende kalmayı düşünüyor. siz olsaydınız ne düşünürdünüz?

Arkadaslar dogumuma iki ay var ve yaklasık15 gün sonra esimin anne ve babasi gelip doguma kadar bende kalacaklarını söylediler. Zaten piskolojik ve fizyolojik olarak hic iyi durumda degilim. Uyku düzenim bozuk sabah erkenden kalkp kahvaltı hazrlamak, bu halimle yemeklerini yapmak, evi silip supurmek bir yana, rahat rahat oturup kalkamamak ve kaynanamın isine gelmeyince inceden laf dokundurmalarına katlanmak suanki ruh halimle imkansız gibi geliyor. Sizce ne yapmalıyım?
Kaynanam ve kayınbabam dogumdan 1.5 ay önce gelip 2 ay boyunca bende kalmayı düşünüyor. siz olsaydınız ne düşünürdünüz?
Cevapla