Sırf sevilmek için bunca yıl erkeklere kendimi kullandırtmışım. Kendimi sevemeyimişimin 23. Yıl dönümümü ağlayarak kutluyorum?

Hiçbir şekilde kendimi sevemiyorum, kendimi beğenmiyorum, istediğim mesleği yapamadım, olmak istediğim yerde değilim. Ve bu yüzden hep şikayet edip hayatıma bir adım daha geri atıyorum herkes ilerlerken ben kendi cebelleşmemle beraber daha da geriye gidiyorum. Çevreme bakıyorum herkes işinde gücünde sevdiğiyle beraber. Ben ne kendimdeyim ne de sevdiğim benle? Hiçbir şeyi başarabileceğime inanmıyorum bir bebek gibiyim hayata yeni geldim ama yürümek için hiçbir adım atamıyorum çünkü umutlarımı yaktım.

Sırf sevilmek için bunca yıl erkeklere kendimi kullandırtmışım. Kendimi sevemeyimişimin 23. Yıl dönümümü ağlayarak kutluyorum?
Cevapla