İnsanlarla aranızdaki iletişim iyi mi 👥?

Çok kötü👎Vasatın altı diyebilirim🤦🏿‍♀️ben ormanda yaşıyorum onlar mağarada yaşıyor 🌚
İnsanlarla aranızdaki iletişim iyi mi 👥?
İnsanlarla aranızdaki iletişim iyi mi 👥?
Cevapla