Çok kötü👎Vasatın altı diyebilirim🤦🏿♀️ben ormanda yaşıyorum onlar mağarada yaşıyor 🌚


İstemediğim hiç kimse ile iletişimi iyi tutmaya çalışmıyorum. Bu daha iyi hissettiriyor. Zaten iletişim kurmak istemetenle de ben iletişim kurmuyorum hül gibi geçinip gidiyoruz. 🤷♀️
Cevap
13Cevap
Evet çok iyi
İletişim kurabildiğime inanıyorum. Ama iletişimi ilerletemiyorum. Sonunda kedi köpek gibi tartışıp tatlı tatlı ayrılıyoruz. Muhabbet sonlanıyor.
İyidir.. Her yaş grubuna ayak uyduruyorum..
Bana nasıl davranılıyorsa, ben de onlara öyle karşılık veriyorum.
İletişim kuracağım kalitede bir şey görürsem bitmiyor romanlarım, aksi halde ağzımı bıçak açmıyor.
İyidir. Benden çok büyüklerle bile sohbet edebiliyorum
Kuramıyorum ki iyi olsun 🙄 uzak duruyorum genelde
Bu ben jsjsj
Sjdhsxs
bu aralar kimseyle görüşesim konusasim yok
Aslında benim için iyi ama onlar cahil olduklari için olmuyor
Ben metropol insanlar köy
Öyle deme köylü milletin efendisidir
Benzetme ya işte
Kafa yapıma uyan insanlar var iletişimimiz iyi
Epey iyi olduğunu söylerler
Kötü bir iletişime sahibim.
Gayet iyidir. Tezgahtarlık yapınca 🙃
İyi çok şükür kardeşim
İnsanlar brni pek iplemiyor
İstersem iyi
İyidir.
İyidir
Bilmiyorum ya :D
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?