- Ekleyecek görsel bulamadım yanlış anlamayın yani.. İnanın ki benimle alakası yok.. ben kendimi değil sizi merak ediyorum


Şunu dinliyorum ve rakı içiyorum.
Ahhh be adamım
çok sinirliyim tam uyucaktım komşum maç izlerken bağırıyor yan binadan golll vs diye üstüne yetmiyor alkış falan yapıyor öküz gibi de sesi varmış adamı böyle desibeli yüksek ses görmedim olduğum yerde zıpladım korkudan sese be ger+zekalı
Cevap
5Cevap
Uyumayı bekliyorum.
Sigara içiyorum. Türkiye maçına bir bakayım dedim ve sitede takılıyorum.
Maç mı var ajsjskskakks
Hıı hazırlık maçı. Türkiye-Polonya.
Maç izlemekten nefret ederim 🤦🏻♂️🙂 iyi seyirler
@dionysosjai Kaybediyoruz zaten ben Burak Yılmaz'ın Portekiz maçında penaltı kaçırışından pek milli maç seyretmiyorum ya sen izliyor musun şu an maç nasıl.
Kaybediyoruz Polonya Önde ve zaten çok gol kaçırdık. 1-1 belki biter oda çok zor ihtimal.
Aynen
Evdeyim şu an klimanın altında işlerimi halletmeye çalışıyorum.
Kolay gelsin 🤞
Teşekkür ederim sana da 🤟
Oturmuşum öyle kendime
Başkası için oturabiliyor musun ki 😲🤣
Bazen onu da yaparım
Beklerim ben senden
Bekle bekle
fotoğraftaki sen misin abi
Evet gardaşım benim. Birbirimize çok benziyoruz di mi
çok tatlısın abi
Sağol kardeşim benim
Bursa bülbülü izliyorum abey
İyi seyirler kızçe 🤞
Balkonda çay keyfi yapıyorum...☕🚬
Soru cevaplyorum
Tv izliyordum reklam oldu KS ye bakiyorum.
Müzik dinleyerek uzanıyorum.
Miskinlikk
Uzanıyorum
Hahahhaa o sen misin. 🤣🤣
Tv izliyorum
Yatıyom
Uzanıyorum
Dinleniyorum
Otopsi yapıyorum.
Soylerdimde moodsn.
Söyle sonuçta soru ile alakalı sıkıntı olmaz.. hem misafirsiniz sorumda 🐻p olur
🤦🏻♂️ bunu beklemiyordum kolay gelsin 🤣
Sag ol bitti bisi sorcam
Sor tabi
Siz biz gizliyken kim oldugumuzu gorebiliyor musunuz birde neden ammını kelimesi kaldırılıyor oranın adi bu bide nasil mood oldun
Hayır kim olduğunuz göremeyiz mod olmak için biraz çaba gerekiyor tek başına olmaz bi modla çalışmak gerekiyor şikayet ettiğin görüşlerin ayıklanabilmesi için
Hesabimi kapattiniz 5 senelikti
Aşırı cinsel içeriğe giriyor öyle şeyler
Nesi var oranın adı bu sansür yok sonucta
Bak kaldirmissin
5 senelik hesap nasıl kapandı ki
Biraz kufrettim sizde sildiniz ama hakliydim
İşlem yapmamak için sildim işlem yapmadım görmek istemiyorum dedim
Anladim oki
Ben almasaydım başkası alacaktı size iyilik aslında 🤣
Tesekkur kaba sakal
Rica ederim Moderatörlük ile ilgili aklına takılan varsa nw zaman istersen sorabilirsin
Allah razi olsun canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?