Aile & Toplum konusunda 827 cevap paylaştı. Ben bir agnostik olarak tüm dinlerden tiksiniyorum mesela ayrım yok, hiçbir dine inanmayan biri için x dininden hoşlanmıyor ama y dininden hoşlanıyor, z dinine sempati duyuyor olabilir mi diye sormak mantıksızdır. Bu ülkede doğup aileden mecburen benim gibi Müslüman olup sonradan ne olduğunu anlayıp dinleri bırakanlar genelde yine benim gibi kandırılmışlık hissi yüzünden ayrıca bir nefret besleyebiliyor. Yahudilik ve Hristiyanlığı biliyorsunuz sanırım sadece, bunlar ve Budizm, Hinduizm, Şintoizm, Jainizm, Taoizm vs. diğer tüm dinleri reddeder ama Müslüman doğan o kişiyi tek kandıran din İslam olduğu için nefretten payını daha fazla alabilir bu çok normaldir. Vergisi Şinto rahiplerine gitmez, İslam'ın imamlarına gider, Kiliselere gitmez, Camiilere gider mesela o vergiler, bu yüzden canını en fazla yakan inanca daha fazla nefret duyması çok normaldir. Ayrıca şu bir gerçek ki en savaşçıl din İslam'dır, Müslüman olmayan herkesi öldürmeyi emrederken diğer dinlerde bunu pek görmüyoruz. Toprağın altında yetişiyor diye soğan, turp, patates, havuç yemeyen dinler var, sadece ağaçtan dökülenleri yiyen dinlerin inanırları var. Hal böyleyken canınız ve malınızla son din İslam oluncaya kadar savaşın diyen bir dine saygı duymayabilir insanlar, bu çok normal. Doğayı kirletmemek için ellerinde bezle gezip oturdukları yeri bile silen kişiler var, bu kişilerin inancına saygı duymak ahlakın bir gereği mesela. Birde malum dini düşünün, dinden dönen öldürülür diyebiliyor, diğer dinlerde bunu göremezsiniz. Eski mensuplarının katline ferman veren bir inanca ne kadar saygı duyulabilir? Ortada bir nefret varsa bu nefretin kaynağı da sorgulanmalı bence. Hiçbir şey sebepsiz değil, insan haklarına saygı gösteren, hiçbir canlıya zararı dokunmayan inançlara saygı duymak bir çeşit reflekstir.
036 Yorumla
Soran+1 yılİnsan birini dinine göre öldüremez çünki Allahu teala kendisi seçimi bize birakti mesela bizim dinde başka tanrilara küfür etmek olmaz ve dini islam olmayan birine sen kafirsin diyemeyiz bile evet dogru bazi yerlerde öldürün emri var ama ben çook dalmiyorum artik dinime çünki vesvese ile beni deist yapabilir
Soran+1 yılAgnostik nasil bir din?
Soran+1 yılBizim dinde hakkina savaşmak vardir
Şimdi sen Suriyede falan savaş görüyorsun ya o aslinda olmasi gereken müslümanlar degiller sapkin muslumanlar onlar kasten ABD ve İngilterenin kurdugu bir musluman tarikatlari İslam dinini kötü göstermek için
Asil müslünmanlik öyle degildir tam farkli bir şekilde yaşar müslüman- +1 yıl
Öncelikle agnostisizm bir din değildir, hiçbir dinin varlığını kabul etmez ama bir Tanrı'nın olabileceğine sadece ihtimal verir, kesinlikle Tanrı yok diyen ateistler ve kesinlikle Tanrı var diyen deistler ile aradaki fark budur. Deizm de bir virüs değil yani vesvese bilmem ne yapmaz size, sanki zararlı bir enfeksiyonmuş gibi bahsetmenize gerek yok. Suriye'ye bakarak mı İslam'ı öğrendiğimi düşündünüz? Ayrıca işine gelmeyenler için nedense İslam'ı sizden doğru bilen pek olmuyor. Suudiler kolpa, Pakistan yalan, Afganistan ele geçirilmiş, İran zaten Şia, Irak desen işgal, Suriye desen Amerika'nın oyunu, yahu yok mu gerçekten Müslüman olan? Bir siz misiniz yani? Ayrıca ben hangi ülkenin ne şekilde yaşadığına bakmıyorum, Ayetlere bakarak durumu değerlendiriyorum. Ben mürted'im ve İslam'a göre benim cezam öldürülmek, evet zorla Müslüman doğdum ve bu inancı kabul etmediğim için dininiz benim yaşam hakkımı elimden almak istiyor. Siz yolda ateist doğramıyorsunuz diye İslam'ın emirlerini görmezden gelecek halimiz yok. Bu sizi Anadolu Müslümanı veya süslümanı yapabilir ama şeriat tahmininizden çok daha katıdır. 200 kere yazdım işte siz kadınlar deodorant bile kullanamazsınız nadir olarak dışarı çıkarken, kokunuzu bir erkek alırsa zina yapmış sayılır ve taşlanarak katledilirsiniz, İslam'ın emirleri bu şekilde, şeriat böyle emrediyor. Bu ülkede rahatça dolaşabiliyorsunuz diye gerçek İslam'ı bu mu zannettiniz? Seçimi bize bıraktı diye de bir şey yok, o çok eskidendi Kafirun suresi Ahzap ile neshedildi, biraz nasih mensuh bilseniz iyi olurdu. Kafirleri nerede bulursanız öldürün Ayetleri önceki Ayetin hükmünü kaldırır, o yüzden seninki bana masalı tarih olmuştur. O yüzden İslam birini dinine göre pekala öldürür, kadınlarını cariye yapar, erkek çocukları köle, mallarını ise ganimet yapabilir, Ayetlerde ganimet haktır. İyi ki gerçek İslam yok öyle değil mi? Olsa kimsenin canı, malı, karısı, kızı güvende olmazdı.
Soran+1 yılAksine İslam olsa güvende olurduk çünki tecavuz edeni öldürmek var dinimizde bize deodarant degil bol parfüm sıkmak yasak ve biz ter kokmuyoruz o ter kokanlar Vehhabiler
Soran+1 yılBak mesela ben kizim o kadar çalışmak istiyorum ama tecavuz var erkeklerin dalga geçmesi kullanmak istemesi var ama tecavuz yapani öldürmek ayeti yapilsaydi rahatça çalışabilirdim
Soran+1 yılEvet biraz anlaşılmasi zor ve zıd olan ayetler var ve o yuzden son zamanlarda aklim karişiyor
Soran+1 yılAma Kuranı insan açıklaması ile okumali o zaman daha iyi anlamak olur çünki Kuran çook zor bir dille anlatilmiş
- +1 yıl
Sondan başlayayım, Ayete göre Kuran " herkesin anlaması için " Arapça yazılmış, hatta Muhammed Mekke ve çevresine gönderilmiş, her kavme yani ırka da peygamber gönderildiği söylenir tabi bu kısım da doğru değil. Arapça o zamanlar yok gibi bir şey, yazım dili yok bir kere, içerisinde sayısız ibranice, aramice, kıptice, farsça ve nebatice kelimeler var Kuran'ın, sahabeler bile anlamıyorlar. Yazımından onlarca yıl sonra harekelendirilip harf sayısı iki katına çıkıyor, orijinalleri ise ortada yok, üstelik 29 çeşit farklı Kuran var, hiç boşuna onlar kıraat falan diye gevelemesin kimse, okunuş farklılıkları için farklı yazılışta Kuranlar gerekmezdi, üstelik başta Hafs ve Verş olmak üzere alayının içeri birbirinden farklı, Osman'ın yazdıklarından haber yok, birileri müzede diye bir cümle uyduruyor, herkes buna inanıyor. Tıpkı deniz yarılınca ölen firavun bulundu yalanı gibi, Kuran yırtan kız çarpıldı diye balmumu heykeli sergiledikleri gibi, nasıl olsa kimse sorgulamıyor. Tec@vüz kelimesi Kuran'da geçmez, böyle bir ceza yok. Ayrıca cariyeye izin var yani mal gibi alınıp satılan, sks kölesi olarak kullanılabilen kadınlara izin varken tec@vüz örneği aşırı saçma. Aşırı parfümü de bir geç, fetva düzeyinde bilgin yoksa boşuna kıvırmaya kalkma, senin dinine göre sana günah. Ayrıca sen çalışamazsın, kim diyor çalışabilirsin diye? Faizin uzaktan yakından bulaşıldığı sektörlere, erkeğin çalıştığı işletmelere giremezsin, sesini bir erkek duymamalı, herhangi bir erkek ile para alışverişinde bulunamazsın, gerçek İslam diyorsun ya, gerçeği bu işte. Hatice'den örnek vermek istersen buyur dinlerim. Biz ter kokmuyoruz öyle mi? Türkler ölmüyorlardır da şimdi, böyle saçma sapan cümle mi kurulur? Her insan terler, bu kadar basit. Terlemek mesele değil, bir erkek kokunu alırsa zina sayılır bunu anlamak zor mu? En ince detayına, kokuya kadar araştırmışım, bende saf değilim cehennemin olduğuna trilyonda bir ihtimal veriyor olsam inanırdım herhalde.
Soran+1 yılÇalışmama izin var evet ama erkeklerin olmadigi yerlerde
Soran+1 yılGünümüzevbakdiginda sence bu normal degil mi kim kim üreme organinda bilmiyorsun bile bu yolla insan hastalik bile kapiyor
Soran+1 yılŞehvette çook güçlü bir duygu o kasar güclü ki insan bir gay ve ya lez olabilir
Soran+1 yılEski kavimler çook saptigi için İslam dini insanin her alanina karişti
- +1 yıl
Eşcinsellik bir şehvet sonucu veya hastalık değildir, yönelimdir yani artık eşcinsellere psikolojik rahatsız veya hasta muamelesi yapmayın. Eski kavimler ile alakası olan bir durum değil bu, canlılık tarihinden beri olan bir konu, sadece yaygın bir şey değil. Hayvanlarda da sıkça görülür hatta Suudi Arabistan'da çok ünlü ve pahalı bir at idam edilmişti eşcinsel olduğu için. Bu arada Kuran'da gılman yani tüyü bitmemiş erkek çocuk hizmetçiler vaadi var müminlere, kısacası 8-10 yaşlarında erkek çocuklar her ihtiyaçlarını karşılamak için erkeklere sunuluyor, üstüne birde onlar kabuklarında saklı inciler gibidirler, her ihtiyacınızı karşılarlar gibi övülerek anlatılıyor. Nedense kadın değil, kız çocuğu değil, normal bir erkek değil, çocuk yaşta erkek vaadediliyor, hala mı anlamadınız? İnci veriliyor, altın veriliyor yahu cennette, dünya üzerinde oluşmuş basit bir sarı elementin cennette ne işi var diye de mi sorgulamıyorsunuz hiç? Et verilecekmiş, düşün her canlının ruhu var, o ruhu olan canlılar kesilip cennette müminlere veriliyor, dolu dolu kadehler veriliyor, bekaret o kadar mühim ki cinsellik sonrası tekrar bakire oluyor huriler, yahu üremek dünya üzerinde gen aktarımı ve soy devamlılığı için var, adı üzerinde üremek, cennette ürenmeyecekse ne diye var demiyor musunuz hiç? En temel soruları sormaktan acizsiniz ama her şeyi siz biliyorsunuz. Kuran çocuk oluşumunu anlatıyor akıllara zarar, kemiklere deri giydirilirmiş, yahu çocuk bile biliyor kemiklerin en son oluştuğunu yani yumuşak haldeyken sonradan sertleştiğini, önce kemik oluşması mümkün değil. Yumurtalıktan gelen erkek sıvısı için kaburgadan gelir yazıyor, bilimle aranız o kadar mı kötü?
- +1 yıl
Size kimse okumayın demiyor, tam aksine mutlaka Kuran okuyun ki gerçekleri görün. Zulkarneyn peygamber dedikleri bile Büyük İskender üstelik eşcinsel, Lut peygamber iki kızını birden hamile bırakıyor, Musa peygamber katil, peygamber diye anlatılan Davud komutanının karısına göz koyup ölüme gönderiyor komutanını, biraz olsun soru işareti de mi olmuyor gerçekten? Ayrıca İslam'ın bir şeye karıştığı yok, oruç tutmak, tavaf etmek, kurban kesmek gibi sayısız ritüel İslam öncesinde de var, saçları örtmek teeeee Sümerler zamanından beri var. Sarıklı cübbeli olunca bir şey oldum sanıyorlar ama o giyiniş Mekkeli müşriklerden gelir, Selamun Aleyküm = Şalom Aleichem ve Aleyküm Selam = Aleichem Şalom yani Arapça bildiğiniz, dini anlam yüklediğiniz şu selamlama bile esenlikler dilerim anlamına gelen İbranice, bugün kınadığınız o Yahudilere benzeme telaşı. Uydurduğumu düşünüyorsan arama motoru elinin altında, açar araştırır görürsün. Ben teyitli olarak öğrendiklerimi tek tek yazmaya kalksam aylarca sürer, o yüzden derine inmeye gerek yok, o zaman bu niye böyle, peki buna ne diyeceksin vs. diye bir soru olursa cevaplarım, Esenlikler.
Soran+1 yılSenin dedigin o inci bu dunyadaki inviye benzemiyor. Etini yiyecegimiz hayvanalrin ruhlari vardir akillari yoktur bu noktada bizi onlardan ayiriyor. Ha baxi seyi sorgulamak diyorsun inci altin gibi neden sorgulayalim ki çünki bunlar helal nimetler ve hoşumuza gidiyor. Çünki cinsel ilişki sadce üremekle kalmiyor bu bir bioloji ve nefsi istek yemek yeme gibi ha cinselligi de biz orada zevk için yapacagiz tip ki bu dunyada yaptigimiz gibi biz bu dunyada cinselligi sadece ürümek için yapmiyoruz ki degil mi? Zevk almak için yapiyoruz hal böyle olamsaydi her cinsellikten sonra biz kadinlar hamile kalirdik
Soran+1 yılHiç bir peygamber ne katil ne eşcinseldir senin anlamak istedigin buymuş ki öyle anlamişsin
Soran+1 yılEvet oruç tutmak vardi namaz bunlar vardi ama uyurken hangi tarafa dönerek uyumak var miydi islam öncesinden su kaplarinin yemeklerin üstüne örtmek var miydi. Bu Selam Aleykum sözleri benzeye bilir çünki Yahudu Hristiyan ve İslam dinini bize gönderen varligin tek ve bir olfugunun kanitidir o da ki Allahtir
Soran+1 yılVe Kurani yalniz okursak anlayamayiz onu tefsiri ile okumaliyiz çünki Kurani tek başina anlamak çook zor
- +1 yıl
İslam kendini Yahudiliğe ve Hristiyanlığa kendi çapında eklemlemiştir çünkü bulunduğu bölgenin hakim dinleri bunlardır. Hindistan'da olsa Semavi dinler Budizm ve Hinduizm olurdu, bu kadar basit. 3 dinin Tanrısı aynı falan değil, bu sadece İslam'ın söylemi ve diğer dinlerin bundan haberi bile yok, kabul de etmiyor, aynı Tanrı da değil. Uyurken hangi tarafa dönmen gerektiğini söyleyen herkesin çıkardığı dine mi inanacaksın? Böyle bir saçmalık, böyle bir argüman olabilir mi yahu, sağa dön dedi o zaman bu din gerçek, oldu be. Hiçbir peygamber katil değil öyle mi? Muhammed kaç yüz kişiyi tek başına katletti haberin var mı? Beni Kureyza katliamında kılıcı Ali tutuyordu, 600-700 eli kolu bağlı erkeği doğradı diye katil Ali diyerek kurtaramaz, emri veren Muhammed, kaç masum cana kıydı daha onu bilmiyorsun tüm peygamber adına konuşuyorsun, komik duruma düşüyorsun okuyanlar oturma organıyla gülüyordur sana. Musa kıssasını okumadın değil mi? Tek vuruşta birini öldürüyor, o yüzden kaçıyorlar, hikayeyi bilmediğin halde yapmaz öyle şey diyorsun, bu cahilliğin çok üst perdesi artık. Altın'ı da sevmiyoruz, dünya üzerinde maddi bir değeri olduğu için değerlidir ama paranın geçmeyeceği söylenen öteki bir alemde altın vaadi vermek aşırı saçma, üremenin ise asli amacı çoğalmaktır, zevklidir elbette ama bu üremeyi teşvik için evrimin mükemmel bir adaptasyonudur ve bu neredeyse tüm canlılarda böyledir.
- +1 yıl
Lafı gelmişken sizin Ayetlerde her canlıdan erkek ve dişi yaratıldığı da söylenir ama biz biliriz ki bir sene erkek bir sene dişi olan türler var, erkeği doğuran var, cinsiyetsiz olanlar var, cinsiyet olmadan bölünerek çoğalan var, tozlaşarak partnerini görmeden çoğalanlar var yani bu Ayetler de boşa düşüyor. Zaten 1500 sene öncenin bilimsiz toplumundan her şeyi bilmesini bekleyemeyiz. Rahimlerde olanı yalnızca Tanrı bilir Ayeti de ultrasonun icadına kadar geçerliliğini korumuş. Artık uyanma zamanı geldi, son yıllarda neden akın akın insanların dini terk ettiğini de mi sorgulamadınız? Çünkü bilgiye erişim kolaylaştı, tek tıkla saniyeler içinde istediğiniz bilgiye arama motorundan erişebiliyorsunuz ve doğru mu yanlış mı teyit edebiliyorsunuz, kimse bir imamın mollanın iki dudağının arasına bakmak zorunda değil, dini birkaç sarıklıdan öğrenmek yerine doğruyu yanlışı araştırarak bulmak kolaylaştı artık. Bu arada Büyük İskender yani Zulkarneyn peygamber gerçekten eşcinsel, çok sevdiği erkek sevgilisi ile anılarını arama motorundan araştırabilirsin çok romantik.
Soran+1 yılDiger dinler ayni demiyor çünki içini bozmuşlar Hristiyanliginda Yahudiliginde. Elbette uyurken hangi tafara dönmem gerektigi her dine inanmam ama sag tarafa dönmenin faydasini bilim zaten açikladi. Bizim Peygamberimiz (S. A. V) katil degildir o öldürdü evet ama hakka öldürdü çünki öldürdükleri kişiler insanlik için bir tehditdi. Altini sen sevmeye bilirsin ama biz kadinlar ha bazir erkeklerde altindan takiyi çook seviyoruz
Soran+1 yılElbette Rahimlerde olani sadece Allah bilir bi çocugun akli dengesiz dogacagini kimse bilemez ultrasonla bunu görmek olsaydi biz o coçuklari dunyaya getirmezdik
Soran+1 yılSenin o arama motoru dedigin ne biliyor musun satanistlerin paganistlerin uydurmalari kasten bizim peygamberimizi lekeliyorlar sana benimde tavsiyem her internette gördügüne inanma çünki hakki diyeni 9 köyden kovarlar kisacasi bizim dinimizin düşmanlari bizim dini bozuyorlar ve seninde okudugun bozulmuş bilgi
Soran+1 yılGörmüyor musun her yerde hakk eziliyor bi işe girince mesela torpil mi ariyorlar yoksa bilgili insanlari mi elbette torpil ve bu da haksizliktir aynen bizim dinimizi de eziyorlar
Hakka az insan gitsin diye bunu da yapan baş düşmanimiz şeytandir
Soran+1 yılŞeytan her yeri ele geçirdi insanlari dinlerinde de saptiriyor güsül aliyoruz ya bak o zaman bile vesvesesi durmuyor
Soran+1 yılİslam 73 firkaya ayriliyor ve her biri başka bir sey diyor ama hakki bulan kurtuluşa erecektir ve bu hakki bulmak için yaratan bize akil vermiş bizde şeytanin kiskandigi şeyde akildir
Soran+1 yılAllahin adaleti var ve insanin buna bir adimi atmasini bekliyor
Soran+1 yılVe senin bir peyğambere katil digerine eşcinsel demenide bu medya istiyor internette her bilgi ile oynanila bilecegini biliyorsundur ve o yuzden oynuyor hakikati çarpyiriyorlar
Soran+1 yılOnlar sevmedigi peygamberlere leke atiyorlar o yuzden bunu bozuyorlar
- +1 yıl
Öncelikle ben İslam kaynaklarını okuyorum, tefsir diye inliyorsun ya hani, heh işte o tefsirler beğenmediğin internette mevcut. Ayetlerin tamamı mevcut, hadislerin tümü mevcut üstelik hangi kaynaklardan alındığına kadar net olarak yazıyor. Berkecan ne yazmış diye nete bakmıyoruz herhalde, İslam kaynakları yanlış bilgi ise, Ayetler yanlış ise söyle bilelim. İslam kaynaklarında kimin kimi öldürdüğü net şekilde izah edilmiş, peygamberinizin elleri ile öldürdüğü Kinane kabilesinin kızını aynı gün nikahladığını da İslam kaynakları yazıyor, daha derine inmeyeyim sıkıntı çıkar. Safiyyeleri, Mariyyeleri, Cüveyriyeleri İslam tarihi net şekilde yazıyor. Sağda solda duyduklarını burada tekrarlama, daha 18lerinde ufacık çocuksun, ben 35ime gelmişim artık senin yaşından daha eskiye dayanıyor benim araştırmalarım, senin bildiklerini ben çoktan unuttum artık. Hristiyanlık bozulmadı, öyle bir din yok zaten. İncil denen kitap havariler tarafından yazılma masallar, Kuran'da İsa'ya İncil'i indirdik yazar ama İsa İncil diye bir kitabı hiç görmedi, o öldükten sonra yazıldı. Böylece ne olmuş oluyor? Kuran yalan söylemiş oluyor, anlatabildim mi? İdrak edebildin mi? Tevrat ise 3,500 yıllık kocaman bir eser, binlerce yıldır on binlerce kopyası olan ve değiştirilmemiş bir masal, üstelik sizin peygamber ölmeden birkaç ay öncesinde bile Ayet geldiğini iddia ediyor, o Ayette ne yazıyor? Biz Tevrat'ı doğrulayıcıyızdır, tasdik ederiz yazıyor. Uyandın mı biraz? Kafan açıldı mı bari? Baktılar Tevrat ile zibilyon tane çelişki var, o halde ne yapalım? Kuran uydurma diyemeyiz, ee o halde Tevrat'a b0k atalım? Olur tabi yaaa, nasıl olsa bir şekilde eskileri b0klamak lazım ki yenilere yer açılsın.
- +1 yıl
Ben yemem bunları ufaklık, ilkokul seviyesi bilgin ile beni etkileyeceğini düşünüyor musun gerçekten? Satanist paganist yaptın milleti, o insanları satanist diye küçümsüyorsun aklınca, o insanlarda ıyyy, müslüman işte beee diye seni ezikliyor muhtemelen. Satanist bence İslam'a en yakın inanıştır, şeytanın varlığına ben inanmıyorum mesela, İslam'ın veya diğer dinlerin masalına inanacak halim yok ama şeytanın varlığını kabul edenler Allah'ın varlığını da kabul ederler, haliyle satanistler Allah'ın varlığını kabul ederler genelde, ben etmem. Paganist öyle mi? Putperest de kısaca, Kabe içerisindeki baş put olan El-İlah dan bahsetmiş miydim sana? Peki zamanla El-İlah'ın Ellah yani Allah olarak anıldığından bahsetmiş miydim? Putperest mi diyorduk şimdi, kime diyorduk sahi? Lat, Menat ve Uzza hakkında yani 3 put hakkında gelen Ayetlerden bahsedelim mi? Yoksa önce ganimetlerin tamamı Tanrı ve peygamberine ait denirken aynı sure içerisinde yok yok, 5te1'i Tanrı ve peygamberine ait diye daha sure değişmeden fikir değiştiren, güya her şeyi bilen fakat savaşan kişilerin baskısıyla fikir değiştiren Tanrı'dan bahsedelim mi? Bedir de kazanınca 1 inanan 5 müşriğe bedelken Uhud da yenilince tamam tamam, Tanrı zayıflığınızı bildi, artık 1 inanan 2 müşriğe bedel diye yine fikir değiştirmesinden mi bahsetsek? Sen giderken ben dönüyordum ufaklık, derslerini çalış ödevlerini yap, bunlara fazla takılma sen.
Soran+1 yılBen ufaklik degilim hodri meydan o dunya da görürsün germekleri
- +1 yıl
Genelde bilmeyenlerin son cümleleri böyle oluyor, hiç sekmez. Klasik olarak " ölünce görüşürüz, ölünce görürsün, ahirette görürsün, öteki tarafta görüşürüz " gibi unutulmaz klasikleri besteliyorlar sanki gidip görmüş gibi. Elimizde tek gerçek olan şey içerisinde bulunduğumuz şu dünya, ölünce bedenimiz çürüyüp gidecek ve yok olacağız, siz sadece ölümsüz olmak isteyen ve ödüllendirilmeyi uman, cezalandırılmaktan da çok korkan inanırlarsınız fazlası değil. Cennet denen şey keşke olsa, 700 tane huriyi kim istemez? Vaadeden malum kişiler erkekleri iyi tanıyorlar :D Dolu kadehleri de seviyor olacaklar ki onu da vaadetmişler, gılman da yani tüysüz erkekte seviyor olacaklar ki vaatler arasında var, altını çok önemsiyorlar ki dünyada basit bir element olan şeyi başka başka dünyalara da taşımak istemişler. Anlat anlat, dinliyorum. :)
Soran+1 yılBilmeyenlerin son cümleleri degil bu sadece sizin cahilliginizden bikiyoruz o yuzden baş koşmuyoruz bu kadar
- +1 yıl
Yok o iş öyle değil, bilgisizliğinizle bilgili kişilere verecek cevap bulamayınca susup köşenize çekilmeden hemen önce bilmişlik taslayıp sanki gidip görmüşsünüz gibi hayali bir yerlerden bahsedip orada görüşmekten falan bahsediyorsunuz. Aşırı komiksiniz, kayadan deve çıktığına inanıyorsunuz, ölülerin dirildiğini sanıyorsunuz, balığın midesinde bilmem kaç gün geçirilebileceğini zannediyorsunuz, birinin oğlunu güya inandığı bir varlık kes dedi diye kesmeye kalkıştığını falan düşünüyorsunuz, günümüzde biri oğlunu yatırıp satırla boğazına çökse ruhsal problemleri var diye akıl hastanesine kapatırlar, İbrahim diye hayali biri yapınca peygamber diyorlar şaka gibi. İnandığınız masallar şaka gibi, biz akılcı yaklaşıp böyle saçma sapan şeyler olmaz dediğimizde sanki sorunlu bizmişiz, kayadan deve gerçekten çıkabilirmiş de bizim haberimiz yokmuş gibi davranırsınız. Bir katır ile göğe falan yükselenlerin olduğunu da zannediyordunuz değil mi siz, hatta peygamberinizin Musa'nın gazıyla gidip Tanrı ile rekat vakit pazarlığı falan yaptığını da zannedip birde hiç çekinmeden bunu kandil adı altında kutluyorsunuz, bu şaka mı? Tımarhaneye kapatılanlar bunları yapsa * sene oradan çıkamazlar, siz yapınca inançlı diyorlar.
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılMusliman bir ülkede olup, müsliman iken ateist ya da deist olduklarında genelde işleri islam ile.
10 Yorumla
+1 yılSadece müslümanlıkla dalga geçtiklerini gördüm hep
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
+1 yılSaygı diye bşi kalmadı hadsizlik hat sfhada inan ya da inanma başka dinlere de inandgn şeylere de saygı göstermek duymak zorundasn ama nerdeee
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 499 cevap paylaştı.
+1 yılbence ikisinin hristiyanlıklı bir ilgisi yok çünkü biri yani bir tanrıya inamıyorlar sorun bu zaten inanç yok
10 Yorumla
+1 yılGerçek ateist ve deistler dinlerle dalga geçmez. Semavi dinlerle ilgili de ayrım yapmaz.
10 Yorumla
+1 yılBurada genellikle müslümanlarlar tartıştıkları için öyle görünüyor olabilir. Dinleri ayırdıklarını sanmam.
00 Yorumla
+1 yılToplumdan topluma drğişir bu
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılTürkiye'de olanlar tamamen İslam düşmanı
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 921 cevap paylaştı. Ben hepsiyle geçiyorum hepsini yedim hamham
02 Yorumla
Soran+1 yılSenle kim dalga geçiyor peki🤣🤣
+1 yılHiristitan? Yahüdilik? 😒
01 Yorumla
Soran+1 yılNe oldu ki
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılHepsiyle, dalga geçmiyoruz bu arada
00 Yorumla
+1 yılDalga geçiyorlar
11 Yorumla- +1 yıl
Dalga geçmiyorlar*
+1 yılHepsisiyle
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHepsiyle
10 YorumlaHepsiii
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer