Erkekler kadınlarla evlenmeyip onlar bıkıncaya kadar sadece onlarla birlikte olsun istiyorlar bu adaletsiz değil mi?

Şimdi ben 28 yaşına kadar üniversiteli işsizdim. Ailemle yaşıyordum. Ekonomik olarak da onlara bağımlıydım. Tanıştığım erkekler hep daha fazla vakit geçirelim, birlikte tatile gidelim diyorlardı. Ben de ailemle yaşıyorum diye ailem muhafazakar diye ve ekonomik özgürlüğüm yok diye kabul etmiyordum. Neden kabul etmediğimi de söylüyordum. Bunlar da bütün masrafları kendilerinin karşılayacağını söylüyordu. Ben de yok güvenemem gittiğim yerde neyle karşılaşacağımı bilemem diyordum. Hem başıma bir iş gelse ailem yalan söylediğimi öğrense mahcup düşerim diyordum. Ben evlenmeden seninle tatile gidemem, seninle gece dışarı çıkıp eğlenemem diyordum. Bunlar da o zaman uygun değiliz diyordu ben de iyi bakalım diyordum. Sonra ben atandım. Biraz durumumu düzelttim. Tanıştıklarım oldu ama erkekler çok seviyormuş çok aşıkmış gibi yapıyorlar. Evlenelim dediğimde evlenmiyorlar. Yan çiziyorlar. Ben de bunu duyunca onları aldatıyorum. Başka sevgilim oluyor. Sonra benimle kavga ediyorlar. İstiyorlar ki bir kadın onlar hevesini almadan kimseyle birlikte olmasın sadece onlarla birlikte olsun. Aslında yaptığım şeyin aldatma olduğunu düşünmüyorum. Evlenmeyeceksen niyetin yoksa niye seninle yıllarımı harcayayım? Bana dedi ki sevmediğini istemediğini söyle o zaman diyor e iyi de sen de o zaman seviyormuş değer veriyormuş gibi yapma ilişkinin en başında bana ben takılmalık kadın arıyorum de. Ben de ona göre bileyim nasıl bir ilişki içinde olduğumu. Bana orrspu diyor ama bence erkekler daha orrrspu adam gibi nasıl bir ilişki vaddettiğinizi söyleyin o zaman. Kimse sizinle elinde harita olmadan istikamet belli olmadan nereye varacağını bilmediği bir yolculuğa çıkmak zorunda değil.

Erkekler kadınlarla evlenmeyip onlar bıkıncaya kadar sadece onlarla birlikte olsun istiyorlar bu adaletsiz değil mi?
Cevapla