Çocukken istismara mi uğradın ondan mı şüpheleniyorsun? Benim tanıdık biri vardı onda da kanama olmamıştı ilk gece ama eşiyle yatmisti ilk kez Takma kafana geçti gitti
Çünkü sorun boş değil. Basit bir ilişki olduğu için kendine haksızlık ettiğin kanısı mantıklı geliyor buda içine kürt düşürüyor. Acele verilmiş ya da zorunlu verilmiş bir karar sonucu olabilir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Çocukken istismara mi uğradın ondan mı şüpheleniyorsun?
Benim tanıdık biri vardı onda da kanama olmamıştı ilk gece ama eşiyle yatmisti ilk kez
Takma kafana geçti gitti
Yoo ugramadım ama takılıyorum n'olacak şimdi
Kızım şaka mısın sen? Kendin bunun farkında değil misin yoksa bir erkeksin ve eşinle ilişkin kolay geçti de şüpheye mi düştün orasını anlayamadım.
Yok önceden ilişki yasasaydım bilirmiydim
Bence kuruntu değil. Haklısın ve nedenlerini düşünüp niye bunu yaptığını anlarsan cevabını bulmuş olursun
Kafamda kuruttu yapsaydım bilirdim niye kafamda kurt yaşıyorum
Çünkü sorun boş değil. Basit bir ilişki olduğu için kendine haksızlık ettiğin kanısı mantıklı geliyor buda içine kürt düşürüyor. Acele verilmiş ya da zorunlu verilmiş bir karar sonucu olabilir
Sen daha önce birisi ile yapıp yapmadığını bilmiyormusun zaten evlenince kanama olmuştur ilk birliktelikte
:) zükü küçük olabilir , ten uyumunuz vardı yeterince geşedin , açıldı , rahat aldın
kolay olabılır
yalamıstır guzelce ve senı tatmın etmıstır ama kanaması lazım yas kac
Neden lazım benimki kansmadı
Kanar kokledi mi tamamrn
Senin derdin başka gibi. Derman olabilirim.
Kolay oldu diye neye takılıyorsun?
Acaba önceden bana birisi bişey yaptımıda bu kadar kolay oldu diye takıldım sadece
Bakire miydin evlenirken?
Nedemrk bu ben kuruntu yaşıyorum işte bakiremiydim diyene yoksa kafamda kuruntumu yasıyorum?
Hayirdir görevimiz tehlike hesabı zor mu olmali
eşin deneyimli demek ki :D
Evlilik uzun daha kaç gece daha soracaksın böyle
Anlamadım şimdi sertmi eşin
Geniş yapıya sahip demekki
İyide normal ya erkek o neden gergin olsun
Neyi vurduruyorsun?
Soru nedir?
Soru acaba önceden yaşmışmıyımdırda evlndktrn sonra kolay oldu diye sordum
Yine anlamadım sdfadsf
Önceden yapmışmıyımdır
Sen ne yaptığını bilmiyor musun
Bilmiyorum
O nasıl oluyor
Olsaydı bilitmiydim
Mesela ilk gecem kolay oldu evliyim
Hayır anlamadığım şu kolay olması kötü bir şey mi
Kanama oldu mu
Herkezde oluyor mu
Yapamadık o anda Regal oldm
Heyyy
Yoldayım ya eve gidince yazarım
Herjezde kanama oluyor mu
Kanama olur da herkeste değil , daha önce yapmış mıydın ki başkası ile ya da kendin bozmuş olabilir misin
Yapmadım daha önce ama tskılıyorum acaba yaptımmı diye
Buradan iletişim zor oluyor ya karışıyor yorumlarda konuşunca
Okb gsliba bu
Nasıl yani nereden biliyorsun
nedenmiş
Sulanmıştır
Himmm güzelmiş 🙂