Ablam çok güzel bir kız ve mühendis kapımızdan erkek eksik olmuyor. Ancak Bende çok çirkinim bana da kimse bakmıyor?

Yani gerçekten şükür edicem edicem isyan ettikçe daha da cirkinlesiyorum. Ne istediğim mesleğe yerleştim ne de güzelim. Yaşım geçiyor artık hayatım hep kendimi suçlamaları geçti. Neden bu dünyaya geldiği diyorum. Estetik yaptırsam bile güzel olmam üstelik kulaklarım büyük dişlerim uzun yüzüm uzun burnum nefes almıyor burnum büyük ayaklarım deseniz palet gibi. Yüzümde koskoca bir ben var. Açıkçası gerçekten depresyondayım odamdan dışarı çıkmıyorum. Kimse bana çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır falan demesin. Yok abi olmuyor dünyalık şey yaptım ama yok.

Ablam çok güzel bir kız ve mühendis kapımızdan erkek eksik olmuyor. Ancak Bende çok çirkinim bana da kimse bakmıyor?
Cevapla