Bu zamana kadar dedim yok öyle değildir yok o niyetle değildir diye ama çok sinir olmaya başladım gerçekten, hep eşimin tarafını tutuyor böyle ağzını yaya yaya konuşmalar, eşim ne derse saçma sapan uzun kahkahalar bazen gereksiz gelen "İlahi enişte!" diyip omuza vurmalar anlam veremiyorum. Bakın kardeşim, canım ciğerim , onun biricik eşi bana şu an abartıyorsun diyeceksiniz ama gerçekten öyle değil kendimi ifade edemiyorum artık. Eşim rahatsız olduğunu söyledi ve o beni uyarınca bende tak etti. Eşimin dediği şuydu "ben onu aynı kız kardeşime benzetiyorum, severim ama rica etsem kırmadan uyarma imkanın var mı" diye bahsetti ki eşim el kol hareketlerinden hiç hoşlanmaz
Nasıl bir yol ilerlemem lazım Allah aşkına şimdi ortalık da karışsın istemiyorum ama gerçekten zor tutuyorum kendimi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer