Erkek kardeşimin eşi, eşime acayip yakın davranıyor?

Bu zamana kadar dedim yok öyle değildir yok o niyetle değildir diye ama çok sinir olmaya başladım gerçekten, hep eşimin tarafını tutuyor böyle ağzını yaya yaya konuşmalar, eşim ne derse saçma sapan uzun kahkahalar bazen gereksiz gelen "İlahi enişte!" diyip omuza vurmalar anlam veremiyorum. Bakın kardeşim, canım ciğerim , onun biricik eşi bana şu an abartıyorsun diyeceksiniz ama gerçekten öyle değil kendimi ifade edemiyorum artık. Eşim rahatsız olduğunu söyledi ve o beni uyarınca bende tak etti. Eşimin dediği şuydu "ben onu aynı kız kardeşime benzetiyorum, severim ama rica etsem kırmadan uyarma imkanın var mı" diye bahsetti ki eşim el kol hareketlerinden hiç hoşlanmaz

Nasıl bir yol ilerlemem lazım Allah aşkına şimdi ortalık da karışsın istemiyorum ama gerçekten zor tutuyorum kendimi

Erkek kardeşimin eşi, eşime acayip yakın davranıyor?
Cevapla