Yoo hiç arabada görüşmedik 😂 araba konusu şöyle açıldı ehliyetim yok yavaştan öğreniyorum pratik yapıyorum ve kendisine söyledim bana öğretir misin diye iki kişi gireriz üç kişi çıkarız eğer kabul ediyorsan benim için sıkıntı yok dedi😂 yani arabada hiç görüşmedik
Geçen ay görüştük normalde aramız yoktu vedalaşmak için buluştuk daha doğrusu o cagirmadi ben sürpriz yapıp gitmek istedim. Önce kızmıştı niye geldin diye hatta tavır yapmıştı ama gitmesine yakın son kez sarılmak istedi öyle doya doya sarılmıştı ki son olacağını bilmiyordum öpüp gitmişti. Yani öyle yanaşacak biri değil. Ay duygusala bağladım şu an. Zaten o gittikten sonra cinsellik falan konusunu kapattı başka kadınlara gitmiş öyle söyledi. Şimdi niye böyle söyledi anlamadım
senı arzuladıgından dolayı oyle soylemıs bellıkı cekıcı bır kadınsın olmalısın. Ama şöylede bır gercek var adam cınsellıgı sevıyor sen olmassan baskası olur dıyerek baskalarına gıden bırı yanı sana duygusal olarak yaklasmıyor
Arzuluyor bence de ama bilemedim duygusal birşeyi yok zaten biliyorum. Ama bu saatten sonra onunla birlikte olmam mümkün değil çünkü başka kadınlara dokundu ben dokunamam
O kadarını anladım detay vermeye gerek yok. Demek istediğim şu ki konuyu kapatmıştı kendisi hatta istemiyorum falan diyordu şimdi niye böyle diyor ki? Başka kadınlara gitti onlarda bir şey bulamadı demek ki hâlâ istiyormuş 😂
Aslında şöyle bir şey var konuşuyorduk ama 2 aydır konuyu kapattı ve başka kadınlara gitti o yüzden ne ben onu istiyorum ne de o beni istiyor öyle dedik ama ben istiyordum tabi o ayrı. Başkalarına giden erkek boşta kaldığı için mi istiyordur yoksa farklı sebepler var mıdır
Kendine bağlaması için böyle bir şey yok aslında kendisine bağlı olduğumu zaten biliyor ve elinin tersiyle iten yine o. Niyetini anlayamadım. Birkaç ay öncesine kadar istemiyorum kendimi doyurdum diyecek sonra kalkıp bana böyle bir şey söyleyecek çok saçma değil mi ama ya?
2 ay önce istemediğini ve bana gıcık kaptıgını söylemişti şimdi böyle demesi ne bileyim yani acaba boşta kaldığı için mi istiyor yoksa 5 senenin acısını mı çıkartmak istiyor 😂
Kaç kere buluştuk hatırlamıyorum da bayağı oldu yani öyle sayılacak kadar az değildi. Dediğim gibi ileri bir şey yaşamadık yani öpüşme tarzında oldu o da kimse yoktu dışarıda öyle gelişti
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
arabada senı gıdıklıycak
Öyleymiş öğrendim 😂 2 ay önce istemiyorum diyordu ne değişti acaba? Erkekler genelde böyle yapar mı
erkek mılletı hepımız aynyız ıstemıyoruz derız azcık hormonlarımız yukselınce hemen baslarız laf carpıtmaya :)
He yani istediğinden değildir o zaman laf geçiremiyordur başkada kimse yoktur benden başka o yüzden istemiştir 😂
:D D: Şu an gorusuyormusunuz arabada
Yoo hiç arabada görüşmedik 😂 araba konusu şöyle açıldı ehliyetim yok yavaştan öğreniyorum pratik yapıyorum ve kendisine söyledim bana öğretir misin diye iki kişi gireriz üç kişi çıkarız eğer kabul ediyorsan benim için sıkıntı yok dedi😂 yani arabada hiç görüşmedik
aman görüşme :) valalh ılk fırsatta yanaşıcak bellı
Geçen ay görüştük normalde aramız yoktu vedalaşmak için buluştuk daha doğrusu o cagirmadi ben sürpriz yapıp gitmek istedim. Önce kızmıştı niye geldin diye hatta tavır yapmıştı ama gitmesine yakın son kez sarılmak istedi öyle doya doya sarılmıştı ki son olacağını bilmiyordum öpüp gitmişti. Yani öyle yanaşacak biri değil. Ay duygusala bağladım şu an. Zaten o gittikten sonra cinsellik falan konusunu kapattı başka kadınlara gitmiş öyle söyledi. Şimdi niye böyle söyledi anlamadım
senı arzuladıgından dolayı oyle soylemıs bellıkı cekıcı bır kadınsın olmalısın. Ama şöylede bır gercek var adam cınsellıgı sevıyor sen olmassan baskası olur dıyerek baskalarına gıden bırı yanı sana duygusal olarak yaklasmıyor
Arzuluyor bence de ama bilemedim duygusal birşeyi yok zaten biliyorum. Ama bu saatten sonra onunla birlikte olmam mümkün değil çünkü başka kadınlara dokundu ben dokunamam
hem oyle hemde sadece senınle cınsellık yasamak amacı daha once yasadın mı bılmıyorum ama bence uzak dursan ıyı olur
Yok daha önce cinsellik yaşamadık ufak tefek şeyler oldu ama ileri gitmedik yani. Uzak durmak istiyorum da bilmiyorum yapamıyorum
Ne kadar ufak tefek istiyorsun sanirim onu
Öpüşme tarzı falan yani istiyorum evet doğru ama başka kadınlara gittiği için istemiyorum
Tkpleslmmi izin verirsen
Hayır teşekkürler
İstemedigini soyledigin halde onu dusunup mastürbasyon yaptin mi
Yok hayır ben mastürbasyon işini pek sevmiyorum ve sıcak bakmıyorum. Ki zaten niyeyse kendimi tatmin etme isteği gelmiyor
Yasamak daha guzel ve keyifli diyorsun
Yaşamadığım için inan ki bilmiyorum ama kendi kendimi tatmin etmek hoşuma gitmiyor diyebilirim
Hic denedin mi peki
Konu bu değil görüş icin teşekkür ederim
Rica ederim iyi aksamlar
Hamile kalırsın demek istemiş heralde
Olabilir de konuyu kapatmış erkek neden böyle bir şey söylesin anlam veremedim
seni hamile bırakmaktan bahsedioyr
Bu konuyu kapatan erkek neden öyle bir şey söylesin ki anlam veremedim şu an
iki kişi girip seni skecek, sonra hamile kalacaksın çocukla beraber 3 kişi çıkacaksınız
O kadarını anladım detay vermeye gerek yok. Demek istediğim şu ki konuyu kapatmıştı kendisi hatta istemiyorum falan diyordu şimdi niye böyle diyor ki? Başka kadınlara gitti onlarda bir şey bulamadı demek ki hâlâ istiyormuş 😂
Çocuk yapmak demek istemiş
Konuyu kapatan erkek böyle bir şey söyler mi ki
Kendini tutamaz yani öyle demek istemiş
Aslında şöyle bir şey var konuşuyorduk ama 2 aydır konuyu kapattı ve başka kadınlara gitti o yüzden ne ben onu istiyorum ne de o beni istiyor öyle dedik ama ben istiyordum tabi o ayrı. Başkalarına giden erkek boşta kaldığı için mi istiyordur yoksa farklı sebepler var mıdır
Seni ilk fırsatta hamile bırakıp kendine bağlamak istiyor
Kendine bağlaması için böyle bir şey yok aslında kendisine bağlı olduğumu zaten biliyor ve elinin tersiyle iten yine o. Niyetini anlayamadım. Birkaç ay öncesine kadar istemiyorum kendimi doyurdum diyecek sonra kalkıp bana böyle bir şey söyleyecek çok saçma değil mi ama ya?
Saçma bencede tutarsız demek ki
İnsan ne istediğini bilecek
Uzak dur en iyisi seni şimdi bile aldatıyordur bu
Sevgili değiliz ve zaten aldatıyor sürekli başka kadınlarla beraber
Hiç veda bile etme komple kes at
Ay işim olmaz zaten öyle biriyle
Sevişmek istiyor anlasana
2 ay önce istemediğini ve bana gıcık kaptıgını söylemişti şimdi böyle demesi ne bileyim yani acaba boşta kaldığı için mi istiyor yoksa 5 senenin acısını mı çıkartmak istiyor 😂
Olabilir 5 sene ne alaka peki
5 senedir kendisiyle konuşuyoruz onu diyordum
He anladım peki hic buluşmadınız mı
Yok kimseyle bir şey yaşamadım da bununla birşeyler oldu ama öyle cıbıldak falan değildi öpüşme vs tarzında o da beceremiyorum da neyse
Buluştuk tabi
Kaç kere buluştuk hatırlamıyorum da bayağı oldu yani öyle sayılacak kadar az değildi. Dediğim gibi ileri bir şey yaşamadık yani öpüşme tarzında oldu o da kimse yoktu dışarıda öyle gelişti
O kadar özele girmeye gerek yok diye düşünüyorum
Peki
Bend E anlamadım
Bende anlamadım maalesef