Yapılan araştırmalara göre yalnız yaşamak günde 15 sigara içmek kadar zararlı oluyormuş.
Şaka gibi ama bilimsel bir araştırma olduğu söyleniyor. İlgili profesörün açıklamları.
Yapılan araştırmalara göre yalnız yaşamak günde 15 sigara içmek kadar zararlı oluyormuş.
Şaka gibi ama bilimsel bir araştırma olduğu söyleniyor. İlgili profesörün açıklamları.
Bence yalnız yaşamak İlk başlarda güzel olabilir yani bazen insanın sürekli ailesiyle ve kalabalık birileriyle yaşayıp bir süre yalnız kalması ve kafa dinlemesinin güzel bir şey olduğunu düşünüyorum. Ama şöyle bir gerçek var yani belli bir zaman sonra bir haftadan sonra sürekli yalnız kalan insan asosyal oluyor yemek yemek istemiyor kahvaltı yapmak istemiyor boş boş duvara bakarak zaman geçmiyor o yüzden yalnızlık çok da iyi bir şey değil
Güzel olur
Cevap
2Cevap
Bende yalnızım alıştım
Aksine bazen terside olabilir
Doğru yalnız insan olmaz yalnızlık Allaha mahsus
Çok kötü bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?