32 YAŞINDAYIM VE ARTIK DOĞRU İNSANI DEĞERLENDİRMEM GEREK DİMİ?

Merhaba ben 32 yaşın da bir anneyim 10 yıldır. Bekarım zaman zaman erkeklerin küstah yüzlerine magruz kaldım evde kıskanç kadınların. Ve değerli ahlaklı yuva kurma hayalı ile merhamet dolu bir erkek bulmak çok zor , biriyle tanıştım boyu benden cooook kısa ne elini tutarım nede koluna girerim ama haddinden fazla iyi kaçırmak istemiyorum sizce doğru karar mu aldım?
32 YAŞINDAYIM VE ARTIK DOĞRU İNSANI DEĞERLENDİRMEM GEREK DİMİ?
Cevapla