AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
Öyle bir psikolojiye girme ya ama hep bana da öyle geliyor biliyor musun 😅😅
Boşandın mı yoksa
O ne alaka
Ben boşandım da evli denk geliyor o yüzden öyle dediö
Öyle denk geliyodur. Gerçi bana da denk gelmişti öyle evli biri, aman tanrım didim
Erkeklerinde kadınlarında iyisi erken kapılıyor. Bekar olanlar genelde seçilmeyenler oluyor dolayısıyla sende seçmiyorsun herkes gibi...
Ben de oyle duşunmuştum
Evliler diye iyi anlaşıyorsun. Tehlikeli görmüyorsun onları ama kendi duygularına da bir süre sonra engel olamıyorsun
Anladm
Hiç bir kimse tesadüfen çıkmamış insanın karşısına , ya dost olurmuş ya da ders olurmuş. Şimdi sen söyle dost mu oldular ders mi?
Dost olanı da oldu. Ders olanı da.
Her türlüsüne denk gelmişsin yani. Hayırlısı olsun ne diyeyim umarım kafanda ki gibi birsi çıkar karşına
Bakalım
Senin ki yine iyi , benim ki daha kötü. Beni isteyeni ben istemiyorum, benim istediğim de beni istemiyor böyle bir döngü oluyor hep
Aynisi bende dr var
😀😀 bakalım hedefi 12 den ne zaman vuracağız
Aynen ya
Tamam da baba ne zaman mezara girince mi😀
Çocuklar büyüyunce ahaha
Ahahahs bu iyiydi
Bak bakalım😉
Bizde iyi arkadaş olabilir miyiz acaba. Enerjin mi yüksek?
Bilmem
Belkide evliler diye iyi anlaşıyorsun, evli olduğunu öğrenince kesermisin konuşmayı.
Bazen evet bazen bayir
Anladım, seni suistimal etmelerine izin verme lütfen
Tamm
:)
Evli olunca olmyomu, iyi anlaştığınla anın tadını çıkar, illa sevgilimi olacaksın
E bizim duygusal ihityaclar nolacak beyefendi
Duygusal olarak iyi birini bulana kadar iyi partnerinin gerektiğinde iyi dostunun olmasının neresi kötü acaba hanımefendi🙂
Oyle olmuyor ama
Nasıl olmuyor🙂
Oyle biri var. ama işte onunla da sevgili olunmuyor işte. anca partner arkadaş
Ee tamam işte amaç anın tadını çıkarmak değilmi, akışına bırakmak gerekiyor hayatı bazen😉
Birakıyoruz da yetmiyor ama
Yetecek biriyle ol sende
Yetmesi içi sevilmek lazim diyorum o da olmuyorrr
Derin mevzular burada konuşulacak şeyler değil😉
Evliler de sevebilir demek ki evlilerle iyi anlaşıyorsun evliler her konuda tecrübeli
Olabilir.. genelde halden anlarlar
Aynn
demek onlar değerlidir
Bilmiyorum
yaşn kaç
hiç mi şans wermeyecen
30
bekarsın değilmi
Aynn
maşallah cidden
sade birisin
Sağolasin
düsütlükten kimse bişi kaybetmez
Eyvallah
isim sorsam
kabalık olur mu
Soylemem ki
isim merakı sadece
Olmaz
ok geçtim
boy kaç bari
onu desen
KS den mi
nslsnnn
Iyi sen
çokk saoll
Yaşından dolayı da olabilir
Evet. Olabilir. Genelde bir de 35-40 uzeri kisilwri tercih ediyorum
Gizli olmasan senle bende konuşabilirdim
No, thanks
İngilizce yazman daha garip insan yemiyoruz ✋😊
Ben de garip biriyim zaten. Belli olmaz yersin
Yok yemem tadını bilmiyorum
Işte bilmedigin için meraktan yersin
Belki tadın iyi değildir zehirlersin beni
Zehirli değilimdir🤪
Ya yedikten sonra daha çok hergun yemek istersem ölürüm ben 😂
Evet dozu fazla gelebilir
Çok mu güzel tadı var
Yok ya espiri yapıyorum. Bala düşmedik küçükken
Bende espiri olarak buldum üstten konuşuyorum 😂😂😂
Nasıl yenilir peki ayakta , yatarak , oturarak sıcak veya soğuk 😂😂
Sıcak yeme ağzın yanar ahaha 🤪
Üfleyerek mi yiyeyim yani 😂
Yeme yeme 😊
Merak ettirdin ama yiyesim geliyor şimdi 😂😊
Merak iyidir
İyi değil derlerdi 😂 kafamız denkn✋😊
Oturarak mi yemek gerek nasıl yenilir 😂
Yok yok yeme. Yoksa dünya bensiz ne yapar 🤪
Tatlılasma profilde gizli ulaşamam kendi kendimi yerim sonra aklımı karıştırma 😂😂
Tamam. Sustum. Zaten cok da tatlı değilim. Suratsızımdır.
Gizli olmasan daha iyi olacaktı 😊
Boyle iyi 😉
Daha iyi olabilir bence 😊
Sana gore bana gore değisir
Neden bana karşı katisin
Herkese böyleyim ben. Sert yapım var
Sert sever misin peki
Ne alaka
Sert yapın varmış sert karşılık ister misin
Hayir. Cabuk kırılırım. Hic sevmem
Tamam sohbet için teşekkür ederim gizli kız
Rica ederim. Kırdıysam özür dilerim bu arada
Yok kırmadın dürüst davrandin tanışmak istemedin zorla bir şey yapamam
Tamam. Teşekkürler
Rica ederim gizli kız
Tadı ekşi değil demi😊
Acıdır. Espiri yaptıgima bakma ya normalde çekilmem hiç. burada kafa dağıtmak icin espri yapıyoruz
Aynı şeyi yapıyoruz 😊
Anladım 😊
Tatlısın bence 😊
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim gizli güzel
Ne oldu?
Kıza yürüyordun
Sana daha çok ilgi gosteriyorlardir belki
Hayır.
Evli olduklarını bilmeden gorusuyorsun en başta ama demi
Goruşmuyorum. Sanalda konuşuyorum sadece
Anladım bilmiyorum ki yaşı büyük olanlarla konusuyorsundur hep belki de ondandır
Aynen
Problem çözüldü
Görmüş geçirmiş insanlar ondandır
Anladm
Peki senin durumun ne?
olgunlarla iyi anlaşılır
Aynen
Şans :D
Benim güzel sansıma ben ne diyeyim
Güldüm :D
Ne guzel sabah sabah gülmek iyidir
Ben genelde gülerim psikolojim bozuk hasdhasfh
Ahaha kolay gelsin o zaman
Neye kolay gelsin dediniz anlamadım :D
Genelde gülerim dediniz ya ona dedim
anladım şimdi :D
Aferinnn
Afferin lafı yakışmadı sanki :D
Hımm. peki. Tebrikler 👍🥳🥳🥳🥳
cidden 30-35 yaş aralığında mısın :D
30 olucam. Noldu ki
Önemli bir şey değil durup durduğun yerde neye tebrik ettin onu anlamaya çalıştım :D
boş ver 🙃
Evde kalırsın sen :D
Aynen. Kaldım bile
Kabullendin yani :D
Tabiki🙃
Umudunu kaybetme :D
Tamam etmem
seninle anlaşmak için evlencem tamam dmfmfk
Ne alaka
Şimdi anladim ahaha
günaydın fjfkfkf
Din dın dın günaudın annem
hiç evli birisiyle bir şeyler yaşadın mı
Onlar çünkü daha yakın davranıyorlar
Olabilir
Sen ne düşünüyorsun bu konuda peki
Bilmiyorum
yuva yıkıcı 3000 hahaha
Ne alaka ben evli olduklarini bilemem ki. Muneccimmiyim
olsun ne kadar ileri gidiyorsun bilemem
Yok ya sanalda konuşuyorum sadece
ha o zaman suç onlarda bence
Yani
güzel olmak dert be
Guzellikle işi yok. Çok da guzel biri değilim zaten.
o zaman kudurmuş bu evli erkekler
Ahaha aynen
kiyamişsu sana ama umarım bulursun bekar erkek
Bekarlar da ilişki istemiyorum. Anca eglenmelik
eğlen sen de o zaman hahaha
Himm. Peki eğlenelik
hahaha sever misin dans etmeyi
Yok ya
takip etsene beni
Olgun insanlar ondan dolayı 😎
ne büyük şans
keşke bizde oyle olsak
Sen de evlen o zaman 🤪
mesela? hangi sehir
Hep bu ilgi evlilere
Onlarin h8ç meraki yok yaaaa
Eşleri var çünkü
Espiri yapmiştim onlarin ilgisi benden çok
Onların derdi başka
Yess
Yes
Bence senin şansına
Maalesef ya
Aynıyız
Bilmem olabilir
Evliler daha bi istekli olurlar
Nasıl yani anlamadım
boş ver
öyle olsun
Evliler diye bence
Olabilir
Sen evli misin
:) yaşın kaçki
30
🥲🥲
Sen evli misin
sıkıntılı bir durum
Bir sorun var knk
Ne
İlk başta evli misin diye sormaman
Evet