Olgun Erkekleri Seviyorum! Onlar da Sapık Gibi.. 😞? Yaşıtlarım da bana çocuksu geliyor?

Yaşım 18 Olgun Erkek Tanımım 23'den falan başlıyor.. Yine de cnsellk için seviyor onlar bizi de 😞 ben daha masum bir ilişki istiyorum.. Napıcam ben..

Güncellemeler
+1 yıl
Evlendikten sonra tabiki c*nsellk olur. Yine de erkekler evlenmeden önce şöyle sorular soruyor "oh oh genişlik ne kadar bebek, fiziğini atsana yavru, tadı da nasıldır acaba" diyorlar.. İĞRENÇ? YA?

Sizce bir sevgiliye böyle bir şey denir mi... Hangi erkek kendine bunu yakıştırabiliyor? Bende doğal olarak o erkekten soğuyorum.
EVLENMEDEN ÖNCE TABİKİ DE BÖYLE KONUŞULMAZ.. ELBETTE BİZ DE FARKINDAYIZ GİREN GİRİCEK AMA YANİ DAHA BİRBİRİMİZİ Tanıycaz, SEVECEZ DE C. NSELLK DEMEK DE ÇÜŞ ARTIK.
Olgun Erkekleri Seviyorum! Onlar da Sapık Gibi.. 😞? Yaşıtlarım da bana çocuksu geliyor?
Cevapla