Güncellemeler
+1 yıl
🙂
Güncellemeler
+1 yıl
Bu duyguyu hisseden tek kişi olamam 🙄😀
demin başka bir ülkede sokakta martı gördüm, yuh ne işin var oralarda dedim ani bir şaşırma haliyle. tabii ki martılar tek burada yaşamaz ama sanki gördüğüm her martı buralı gibi. trde başka şehirlerde de görmedim hiç mesela.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Haha iyi güldüm😂😂 her yerde martı var burada bile aynı gülüyorlar hamur işlerine bayılıyorlar
ora nere. hepsi burdan iltica etmiştir 😂
Kanada. Burayada oradan geldiler 😂
Kanada da aç kalırlar. simit yok poaça yok 😂
Bol bol donut, kuruvasan var 😂🙄
vayy bak şu gurbetçi martılara 😂
Martıların gülüp kavga etmelerine bayılıyorum ben😂
ben de hep sahilde oturup onların atışmalarını kapışmalarını filan izliyom. sanırım o yüzden martı gördüm mü = İstanbul hissediyorum.
Aslında burada hayvanları beslemek kesinlikle yasak ama martılar ekmeğini taştan çıkarıyor 😂
oh oh beter olsunlar. değerimizi bilmeyip Kanadalara gönül vermişler 😂 gerçi bir simit oldu 20 lira, burada da işleri zorlaştı :ddd
20 mi 😳😱 ben bıraktığımda 20liraya iskender yiyorduk 😂
😂 aylar öncesinn fiyatı bu. kadıköyde bir mekanda oturdun mu minumum fiyatlar bu. hatta bir bardak çaya 90 lira verdiğimi bilirim😂 kimmiş zengin kanadalı? 😂😂😂
Valla helal olsun 😂 ben burada bile durumum iyi olmasına rağmen starbucks’a gitmiyorum. Türkiyede daha çok seçici olmak lazım
starbucks ucuz çoğu yerli mekanlara göre :ddd allahn simitcisinden ucuz, güven bana
Şu fiyatlar hakkında bir sohbet edelim mi vaktin varsa
bi hafta farkla aldığım bir paket papatya çayı 10 lira attı :ddd daha neler duymak istersin:d ben de baya çaycıyım.
Hmm bende öyleydim ama kahveciyim artık burada genelde kahve kültürü var. Çay daha pahalı hatta 😂
Doğada etçiller, simit atsaydın keşke. Yeseydi bizim martılardan diyebilirdik.
videoda, İngilterede birinin elinden hamburger kapıyor martı. dedim alışmış simite, bulamayınca hamburgerle yetiniyor 😂
Yeni bi video dustu, kiz selfie cekerken tekefonu alip gidiyor:) bu arada marti İstanbul ile ozdesmistir
ben dışarı çıktım mı her yerde görüyorum. artık denize uzak yerlerde bile sokak yürüyor görebiliyorsun 😂
benim genelde boğaz vapur gelir aklıma
son yıllarda denizden uzak bölgelerde bile görüyorum İstanbul'da.
benim aklımda öyle kaldı ama
5 senedir gitmiyorum
5 senede neler neler değişmedi ki :/
Aajjsksks bu iyimis:))
öyle hissetmiyor musunuz ya
Yooo:)
nasıl olur ya 🙄 ben niye böyle hissediyorm 😂
Valla sanirim cok gezmekten surekli martilara aşinayim. belki sorun bende:)
Çin seddine bile gittim 😂 ben niyeyse böyle hissediyorum