Martıları İstanbullu sanan kaç kişiyiz?

demin başka bir ülkede sokakta martı gördüm, yuh ne işin var oralarda dedim ani bir şaşırma haliyle. tabii ki martılar tek burada yaşamaz ama sanki gördüğüm her martı buralı gibi. trde başka şehirlerde de görmedim hiç mesela.

Güncellemeler
+1 yıl
🙂
Güncellemeler
+1 yıl
Bu duyguyu hisseden tek kişi olamam 🙄😀
Martıları İstanbullu sanan kaç kişiyiz?
Cevapla