8 yılık sevgilim evlenmek çok istediği için kabul etim fakat sonra pişman oldum ben yemek yapmam bebek yapmam. Bakmam doğuramam. Evi. Temizleymem. Bebek. Yaptım diyelim kollarıma almam çocuklardan neferet ediyorum.
Hayatım boyunca temizlik veya yemek yapmadım
Ve genelde tek yaşıyorum onunla aynı evde olmak nasıl olur bilmiyorum benim bir düzenim ve disiplimili hayatım var. Düğüne 1 ay kaldı herşeyi hazırladı anlaştı. ben sevgili olarak kalmak istiyorum
Hayatım boyunca temizlik veya yemek yapmadım
Ve genelde tek yaşıyorum onunla aynı evde olmak nasıl olur bilmiyorum benim bir düzenim ve disiplimili hayatım var. Düğüne 1 ay kaldı herşeyi hazırladı anlaştı. ben sevgili olarak kalmak istiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evlenmemek bu devirde en güzeli ama meraktan soruyorum her şeye yapamam edemem diyip yetersizlik tiplerine girmişsin. Yapabildigin bir şey var mı?
Evet doktorum
Yapmam açık bir şekilde söylüyorum onda söyledim bak canım benim çok yoğun bir hayatım var sen ne kadar zor olduğunu anliyamasin
İyi bari yapabildiğin mesleğin var. Kocayi boş ver, paran ve kendin takıl git.
Zaten ailem zengin benim onunda öyle. Ben evimde ev iş yapmıyorum canım oyuzden yapmam dedim
Biz yeni evlendik uzak mesafe iliski yasiyoruz Şu an maalesef ama konu o degil. Esim cocuk istiyor ama ben emin degilim. Kafam cok karisik zaten kendisinin bi kac sey beni uzuyor ama ben söyliyemiyorum ona uzulmesin diye
Bir araya gelince evcilik oynamak istiyosun.. sonra herkes kendi evine dagilsin?
Evet
Eğer anlayışlı bir erkek ise sorun olmaz ama değilse boşanmanız daha iyi olur
Evli değiliz ki boşanalim
Pardon ya 😅 düğünü ipta edin diyecektim. Sevgiline söyle, seni böyle kabul ederse evlen, etmezse evlenme. Ona söylemen gerek bunu. Bizden bir çare gelmez sonuçta
Evet
Şimdilik çocuk istemediğini söyle ve bi dene derim en fazla ne kaybedersin ki eğer hala aynı şekilde hissedersen boşanırsın
Evli değilim
Ama düğüne 1 ay var işte bende diyorum ki ilk zamanlar çocuk istemiyorum de şimdilik bi bak evlen de zaten kendi düzenim var diyosun onunla nası olucaksınız sana ayak uydurabilicek mi gör olmazsa da boşanırsın şu an vazgeçtim dersen gidicek
Bizim ailede boşanma kavramı Yok ve o asla boşnmaz benden beni çok seviyor. Bebek meselesine gelirsek. Ya yanliskla hamile kalırsam ben çocuğu aldirmayacagimi biliyorum ve kardeşim bakmam
Boşanamam ve emin değilim diyosan konuş onunla gitse bile onun arkasından bi süre üzülürsün kendini yakma
Madem öylesin adama evlilik için neden umut verdin?
O bunu biliyordu zaten bunca yıl evliliğe ikna etmeye çalışıyor
Hım sen hayırdır ev işi bebek konusunda baya uzaksın neden böylesin seni seven biri var kendi kararına göre adamı itiyorsun
Ben Kendi evimde ve ailemde hiç ev işi yapmadım ikiz kardesim le ben tekiz oyuzden evde hiç bebek yok olmadı ben sürekli ağlayan sürekli acıkan sürekli altını kirleten birine bakmam onun için kariyerimi mahvedemem doğursam bile annem bakar
Babaevinde de mi iş yapmiyon?
Çalışan var
Çalışan var derken
Annemden babamdan doktor. Bende doktorum. Babam ile annem özel bir hastanede çalışıyorlar kimse evde yok kim evi temizleyecek kim yemek yapicak çok yoğun bir hayatımız var
Aşçı var evi temizliyor yemek hazırlıyor sonra evine gidiyor
Hım anladım artık sen bilirsin
8 yıldır niye oyaliyorsun adamı
Seviyorum
Seviyorsun diye onu oyalamaya hayalleriyle oynamaya hakkın yok
Gerçekten seven biri önce sevilmeyi haketmeli
O benim evlenmek istemediğimi biliyordu oylama değil o çok ısrar edince kabul etim sonra pişman oldum