Sizce ben yanılıyor muyum ya da ne yapmalıyım?

Gecenlerde özel bir hastanede işe başladım hastanenin sahibi genç bir patron muş tabi ben bilmiyorum başlarda hastanenin içini ara sıra gezermiş ne zaman hastaneyi dolaşsa gözünü benden alamazdı birgün bir yakinina işlem yaptırmak için yanımıza geldiğinde adam bildiğin yürüdü sürekli ellerime baktı sanırım yüzük var mı diye sonra hastanede laf çabuk yayılır neyse bir ara ben yokken aşağıya inmiş birlikte çalıştığım bir abi var onunla bir şeyler konuşmuş ne konuştuğunu bilmiyorum şimdiyse soğuk ve mesafeli davranıyor bu arada evli ve çocuklu bir adam... sizce niye böyle oldu başta böyle ilerlerken sonra niye soğuk davrandı?

Sizce ben yanılıyor muyum ya da ne yapmalıyım?
Cevapla