Hep gezdiğiniz konuştugunuz en yakın arkadaşınız sizi hiç sattımı sebebsiz yere heryerden engelledimi böyle bir şey yapsa ne yaparsınız tepkiniz ne olur ve yanlız mı kalırsınız büyük bir ihtimalle?
Hep gezdiğiniz konuştugunuz en yakın arkadaşınız sizi hiç sattımı sebebsiz yere heryerden engelledimi böyle bir şey yapsa ne yaparsınız tepkiniz ne olur ve yanlız mı kalırsınız büyük bir ihtimalle?
Evet. Zaten artık kimseyle fazla samimi olmuyorum çünkü gerçek arkadaşlık olduğuna inanmıyorum insanlar çıkarları olduğu sürece yanında olur çıkarları bitince daha seni tanımazlar
Cevap
3Cevap
Arkadaş diye bişey yok insanlara güvenmeyin herkes her şeyi yapabilir
insanların bissürü arkadaşı var ama
Çıkar ilişkisi hep arkadaşlık değil Çoğu insan menfaati için samimiyet gösterir emin ol Annem hep bir insan sana yakınlık gösteriyorsa emin ol senden bir çıkarı vardır derdi Başta zoruma gitti inanmazdım ama insanları tanıdıkça öyle olduğunu fark ettim Bazı insanların senden ne çıkarı olduğunu anlaman zaman alır bilemezsin Bazılarınında o an işi düştüğünü direkt gösterir zaten
doğru haklısınız da lisede 1 tane arkadaşım vardı lise bittikten sonra beni sebebsiz her yerden engelledi daha sonra bende onu hayatımdan sildim benim anlamadığım konu şu neden hiç kız arkadaşım veya erkek arkadaşım yok insanlar neden benimle arkadaş olmak istemiyor sanki benden sebebsiz yere nefret ediyorlar neden? Ne yapmalıyım
Seni tanımadığım için bişey diyemem Ya sen o kişiye bi yanlış yapmışsındır ya da o kişi seni arkadaşı olarak görmemiştir zaten Kaç yaşındasın bilmiyorm ama bi zaman sonra kimsenin o kadarda önemli olmadığını anlıyosun boş ver buyüzden belkide hayırlısı olmuş senin için
Arkadaşlarım yaptı da dostlarım da olmadı
O beni sattı ben de onu sildim
Çoooook
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?