KKizlar bi kiz bi erkeğin odasina gitiğinde o erkek kıza neden bursa yat der yani odasinda?

Kizlar bugün son 2 dersimiz bedendi sonra geç kalmıştım beden hocamın odasına gittim kapıyı açtım sonra hocam bana baktı ona dedimki beni yok yazmadınız dimi oda bana dediki seni niye yok yazıyım dedi ama yüzünü eğilmişti yoklamayı alıyordu sonra ona dedimki sinifa çıka bilir miyim çok uykum var dedim sınıfta napicaksin dedi yatıcam dedim sonra burada yat sedi bende gözlerimi açtım şaşırdım ona dedimki burdaaa mi 😶dedim sonra yok ya şeyde kantinde dedi bende hocam istemiyorum sınıfa çıkmak istiyorum dedim oda bana kim seninle çıkıcam dedi sonra sadece ben çıkıcam dedim sonra bana dediki sen tek mi çıkıcam dedi evet dedim sonra tamam çık dedi görüşürüz dedi sonra görüşürüz hocam diyip çıkıp kapıyı kapatim çıkıp yatim sizce neden yanışlikla mi burada yat dedi yani oda sında

KKizlar bi kiz bi erkeğin odasina gitiğinde o erkek kıza neden bursa yat der yani odasinda?
Cevapla