Biri var ben buna 2 hatta 3 yıl olucak aşığım çok aşığım gezeriz ederiz sabah kahvaltıya giderim ama cafede gördüm de gormezden gelmemi istiyor sordum da ciddi ilişkiye hazır olmadini söylüyor napmam gerekiyor nedense kopamıyorum engelliyorum 8 ay açmıyorum ama aklımdan çıkmıyor engeli açıp tekrar konuşuyorum ama nedense ona göre oldumu söylüyor napicam bilmiyorum ama deli gibi seviyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Veya bilgi verin ne yapabilirim ben nasıl bişe yapabilirim napmam gerekiyor
Arkadaşlar bişe anlaticam yaşayan anlar beni belki?
Bence samimi davran ama sürekli meşgul ol yani kendine zaman ayır hobiler edin onları yap buluşmak falan isterse müsait olmadıgını soyle emin ol o zaman birden seni fark edip noluyo ya falan dicektir düzelir belki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Paşam hem cepte tutup oynatıyo aman gitme diye hemde istemiyorum ayakları yapıyo seni haketmeyen biri için kendini yorma bence
Napicam ciddden bilmiyorum ya valla bağlandım ne yazsam şu an
Bence samimi davran ama sürekli meşgul ol yani kendine zaman ayır hobiler edin onları yap buluşmak falan isterse müsait olmadıgını soyle emin ol o zaman birden seni fark edip noluyo ya falan dicektir düzelir belki
Alicam kafayı yemek üzereyim
Yok ya aglama bak böyle yap kaçan kovalanır misali bi anda farkına varır
İlk nasıl bi adım yapmam lazım aklım karma duman bilmiyorum
Mesela suanki sohbetiniz ne ona gore bisey söylicemde
Lan bak yemin ederim bana başka çare birakmadi en iyi versiyonumu yapıp da ona selam dahi veya yazarsam buraya yazıyorum şerefsizim bak görün
Yazma bencede sen yok olunca onun aklı başına glir inşallah
Elde edemice kız yapicam peşimde köpek etmezsem şerefsizim
Yap yap arkandayim
Başka çare bırakmadı Başlıyorum 😌
Sen de başkasına kaç. Zamanla alışırsın. Seni seven biriyse hele oo en iyisi
Başkası var
Tamam da napabilirim yemin ederim olmuyor
Yol vermelisin