Arkadaşlar bişe anlaticam yaşayan anlar beni belki?

Biri var ben buna 2 hatta 3 yıl olucak aşığım çok aşığım gezeriz ederiz sabah kahvaltıya giderim ama cafede gördüm de gormezden gelmemi istiyor sordum da ciddi ilişkiye hazır olmadini söylüyor napmam gerekiyor nedense kopamıyorum engelliyorum 8 ay açmıyorum ama aklımdan çıkmıyor engeli açıp tekrar konuşuyorum ama nedense ona göre oldumu söylüyor napicam bilmiyorum ama deli gibi seviyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Veya bilgi verin ne yapabilirim ben nasıl bişe yapabilirim napmam gerekiyor
Arkadaşlar bişe anlaticam yaşayan anlar beni belki?
Cevapla