Aile & Toplum Kadınlar ve erkekler arasında eşitliği bozan konular nelerdir? Qassanovaa Takip Et Guru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Hep eşitlikçiyiz evet ama aynı olmadığımız konular illaki var. Güncellemeler+1 yıl Özelden yazınca engelliyorum bu arada. Sorduysam soruya yazın awk Kadınlar ve erkekler arasında eşitliği bozan konular nelerdir? Cevapla Erkek Soruları Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. bir çok konu var. hak olarak her zaman eşit olunmalıdır 0 0 Yorumla
atomxyz Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 92% +1 yıl Fiziki güç DayanıklılıkKararlılıkFiziksel olarak ayrılıyoruz ve asla eşit olamayız olmamız da gerekiyor 0 0 Yorumla
MasterForBdsm Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 96% +1 yıl Bizde iğne var. Sizde o iğnenin gireceği delik. Başka diyecek bişeyim yok. 0 2 Yorumla Qassanovaa +1 yıl Kafan sadece buna mı çalışıyo yani Yorumla MasterForBdsm +1 yıl Farkı sordun aklıma gelen farkı söyledim. Kusura bakma senin görmek duymak istediğin şeyleri söylemek zorunda değilim. Yorumla
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Erkekler fiziksel, kadınlar xihinsel olarak üstündür 0 1 Yorumla Qassanovaa +1 yıl İdeal yorum bu olmalı👌🏻 Yorumla
ztrmax Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Fiziksel güçDuygusal zeka mantıksal zeka farkları 0 0 Yorumla
LordofJungle Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Hak manasında mı yoksa doğal faktörler falan mı? 0 9 Yorumla Qassanovaa +1 yıl Hak derken? İkisinden de bahsedebilirsiniz Yorumla LordofJungle +1 yıl Yasal haklardan bahsetmiştim. Kimi ülkelerde eşit, kimi ülkelerde değil ancak eşit olması gerekiyor tabiki. Hatta haksızlık gibi bir duruma sebebiyet vermediği sürece kadınlara daha fazla hak tanınabilir bence. Yorumla LordofJungle +1 yıl Diğer konulara gelirsek bunlar derin konular. Neyse bence kadın daha üstün ve bu böyle kabul görmeli. Yorumla Qassanovaa +1 yıl Bence de hak konusunda eşit olmali veya kadin diye tolerans gosterilmemeli. Kadinsal durumlar disinda tabiki Yorumla LordofJungle +1 yıl Bence kadınlar erkekler için yaratılmadı, erkekler kadınlar için yaratıldı. Üstünlük olacaksa ben kadınların üstünlüğünü kabul ediyorum. Yorumla Qassanovaa +1 yıl Yani evet. Cocuk dogurabilmek vs. Gibi ozellikleri dusununce dogru. Ornek alsalar sizi keske😂👌🏻 Yorumla LordofJungle +1 yıl Kim örnek alsın Yorumla Qassanovaa +1 yıl Diger erkekler Yorumla LordofJungle +1 yıl O biraz zor Yorumla
ModernScientist Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 676 cevap paylaştı. Erkekler çok daha yakışıklı 🤣 0 0 Yorumla
AskeriiMühendissss Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Para mal konusunda 0 4 Yorumla Qassanovaa +1 yıl Derken Yorumla AskeriiMühendissss +1 yıl Mal mülk işte erkeklere daha fazla verilir Yorumla Qassanovaa +1 yıl Cok sacma Yorumla AskeriiMühendissss +1 yıl Değil Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. güç konusunda 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı. Fiziksel yapımız 0 0 Yorumla
ahmetcann16 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,9b cevap paylaştı. Kuvvet 0 0 Yorumla
sannoro Takip Et Guru Yaş: 50 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Fazlalıklar 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
bir çok konu var. hak olarak her zaman eşit olunmalıdır
Fiziki güç
Dayanıklılık
Kararlılık
Fiziksel olarak ayrılıyoruz ve asla eşit olamayız olmamız da gerekiyor
Bizde iğne var. Sizde o iğnenin gireceği delik. Başka diyecek bişeyim yok.
Kafan sadece buna mı çalışıyo yani
Farkı sordun aklıma gelen farkı söyledim. Kusura bakma senin görmek duymak istediğin şeyleri söylemek zorunda değilim.
Erkekler fiziksel, kadınlar xihinsel olarak üstündür
İdeal yorum bu olmalı👌🏻
Fiziksel güç
Duygusal zeka mantıksal zeka farkları
Hak manasında mı yoksa doğal faktörler falan mı?
Hak derken? İkisinden de bahsedebilirsiniz
Yasal haklardan bahsetmiştim. Kimi ülkelerde eşit, kimi ülkelerde değil ancak eşit olması gerekiyor tabiki. Hatta haksızlık gibi bir duruma sebebiyet vermediği sürece kadınlara daha fazla hak tanınabilir bence.
Diğer konulara gelirsek bunlar derin konular. Neyse bence kadın daha üstün ve bu böyle kabul görmeli.
Bence de hak konusunda eşit olmali veya kadin diye tolerans gosterilmemeli. Kadinsal durumlar disinda tabiki
Bence kadınlar erkekler için yaratılmadı, erkekler kadınlar için yaratıldı. Üstünlük olacaksa ben kadınların üstünlüğünü kabul ediyorum.
Yani evet. Cocuk dogurabilmek vs. Gibi ozellikleri dusununce dogru. Ornek alsalar sizi keske😂👌🏻
Kim örnek alsın
Diger erkekler
O biraz zor
Fiziksel güç tabi ki
Erkekler çok daha yakışıklı 🤣
Ayakta işeyebilmek filan 🥴
Para mal konusunda
Derken
Mal mülk işte erkeklere daha fazla verilir
Cok sacma
Değil
güç konusunda
Fiziksel yapımız
Kuvvet
Fazlalıklar
Güç ve dayanıklılık