Arkadaşlar her şey ustume geliyor artik dayanamiyorum?😭😭😭😭😭😭?

Babam öldükten sonra başimiza gelmeyen kalmadi. Elimizden findik bahçesini aldilar amca denilen o ka.. peler babama dedemin yuvasindan düşen topragi vermediler bizde bir tek annem çalışıyor unide depresyona girdim birakmak zorunda kaldim üstüne etraftan onca laf duydum arkamca guya bir erkekle yattigimi uydurdular inti... ar etmekten döndüm. Ve şu halalar amcalar denilen arkabalarim güzelce geziyorlar Neden bu dunya kötüler için? Hani dünyanin kendisi de kötüleri sevmiyorken. Benimde hayallerim var ve çok istiyorum onlara ulaşmak ama 4 yil uni okumak ve sonra atanmayi beklemek zor ve o kadar maddi imkanimiz yok çalışmalıyım. Aklima bir işte gelmiyor zaten psikolojik hastayim... Biraz olsun bunu yazip rahatladim

Arkadaşlar her şey ustume geliyor artik dayanamiyorum?😭😭😭😭😭😭?
Cevapla