En yakınlarınız evlenince ne hissettiniz?

En yakın can dostum bugün evlendi. Uzak şehirde olduğu için yanında olamadım içim buruk. Çok garip geliyor. Ablamda birkaç hafta sonra evlencek. Daha önce hep yabancıların düğününe gittim. Hiç çok yakınımda biri evlenmemişti. Hem çok mutlu oldum onların adına hemde duygulandım garip geliyor 🥹❤️ peki sizler ne hissettiniz?
En yakınlarınız evlenince ne hissettiniz?
Cevapla