dünyayı da yönetsen bakıyosun hormonlarla ilgili bir durum ister istemez insanın gözü kayıyor.
https://pbs.twimg.com/media/Bc7IBXGIYAAGXGJ.jpg
https://pbs.twimg.com/media/Bc7IBXGIYAAGXGJ.jpg
kadınlar erkeklerden daha çok bakıyor, mesela otobüse dar giymiş ya da açık bir kız bindimi otobüsdeki yobaz kadınlar baştan aşağı süzer ters ters bakar taciz eder resmen, açık bir kıza arkasından sözlü tacizde bulunan bir türbanlı kadın görmüşlüğüm bile var
haklısın hacı da o apayrı bir konu
o hatuna ben olsam ben de bakarım :))
hahah o ayrı tabi :D
Cevap
2Cevap
O durum kizlarda da var :)
Hem cinsemi yoksa erkegimi
O ne demek simdi :) @soran
tabiki de erkege ayrica oyle aokaktaki bir erkege degil sevgiline sadece o da tahrik olarak bakmak degil yanlis anlasilmiyim hani yururken beli acildiysa totünü kapat falan derdim @delininteQi
Gayet normal ozaman
Popon büyük kucu kişiye gore deosor
ama genelleme yapıyorsun şu an :D
kavga etmeden olaysız dağılalım biz en iyisi:D
:D yapacak birşey yok oluyor :D
refleks gibi birşey. olmazsa olmaz.
Sesli güldüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar