Sadece nikahtan evlenmek sizin için yeterli mi yoksa düğün gerekli mi?


Düğün falan istemiyorum illa topluluk gerekiyorsa arkadas çok yakın aile 50 kişi bi yemek müzik yeter yani. Hiç cekemem o düğün stresini hemde millet oynayacak diye o masrafı yapamam ben. Hatta evlenirsem eşya bile istemiyorum yeni erkek arkadaşımla ikimizin de evi var zaten birinde yaşarız iste hsjs
Cevap
5Cevap
Düğün ne yaa çingene işi dersem inanmayın akfjsjd valla ben 40 gün 40 gece düğün isterim. 😄
Hiç bir şey şart değil ama benim tercihim mutlu günümü sevdiklerimle paylaşmak. Eğlenerek taçlandırmak.
Sade nikah yeterli, düğün ne kuru kalabalık, gürültü gereksiz
Onun yerine giderim yurtdısında sade bi nikah yaparım daha havalı insanlar 2 göbek atacak diye dünyanın parasını vermeye gerek yok.
Birileri yiyip icoip eglenecek diye bir omur borc odeyemem
Kiminle evlendiğime bağlı, duruma göre karşılıklı düğün de isteyebiliri. Veya sade bir nikah.
Para varsa şık bir düğüne de hayır demem :)
Sade bir nikah yeterli herkese ilan etmeye de gerek yok sevdiklerin olsun yeterli
Sade bir nikah en güzeli.
Sade nikah yeterli
Yeterli
Sade nikâh yaparak
Düğün şart ya
Neden?
Sade nikah göz bebem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?