Sizin evlilik ya da nişanda her hangi bir geleneğiniz var mi?

Bizim bir kaç geleneğimiz var mesela 😅😅

Ben size çok kısa özet geçeyim sadece 😅

  • İlk önce Nişan kız tarafı yapar
  • Ve nişanlı iken haftada bir görüşebilir ler 🤔🤧damat sadece hafata da bir evlerine gelip nişanlısını görebilir
  • Ve en geç 6 ay içinde evlenirler (6 ayı geçmeyi bırak 4 ay da evleniyorlar bizim ailede ki herkes 🤦‍♀️🤦‍♀️
  • Erkek tarafı düğünü yapar
  • Ve evi hazırlar
  • Gelein eve sadece kiraliyacak lari zmana görür ve başka da eve bir daha gitmez yani evi beğendik ten sonra tabikide 🙄
  • Ve evin hiç bir yerleştirme şeyine karışmaz hata gitmez bile 🤔🤔çok ilginç bir durum
  • Ve düğünün ilk sabahı yeni evlerine gelip gelinin evide kahvaltı ederler 😅😅hemde sabahın köründe 🤣🤣🤣gerçekten hata şey bizim ailedeki bir çoğu kişi kocaları yatak odasında oturup ilerde bir sürü kadın vardır 😅😅😂

Bu kadar yeterli hadi şimdi sizin gelenkleriniz den bahsedin biraz 🤔🤔

Güncellemeler
+1 yıl
Sırf dizilerden sıkıldınız diye farklı bir şey sordum 😂😅😅😆😆
Sizin evlilik ya da nişanda her hangi bir geleneğiniz var mi?
Cevapla