Zenginler hani mutluydu çok zenginim ve asosyalim?

insanlar zenginleri mutlu sanıyor ama alakası yok yaş 19 maddi durumu ailemin iyi liseyi bitirdim üni düşünmüyorum babam zengin anneme zengin 7 arbamız var Rolls Royce, Audi A6, RANGE Rover, Audi Q7, Audi A5, Tesla var arabamız var yatagımın boyu 2.10 çift kişilik rahat gece çok rahat uyuyorum yani çalışmama gerek yok ailem zengin evimizde 5 tane var villa gibi 3 ü diğer ikiside site evlerde ultra lüks neyse her şey tamam ama tek sıkıntı insanlar zenginlere tapıldıgını sanıyor ama hiç alakası yok 1 tane arkadaşım vardı onunlada iletişimi liseden sonra kestik ben doğduğumdan beri dostum arkadaşım olmadı asosyalim yaş 19 hala arkadaşım yok bu ana sınıfından beri böyle mezun olduğum okuldan kimse ile takipleşmiyorum asosyalim kimsede paraya tapmıyor hani zenginlere tapıyorlardı ben zenginim tapan yok? Yalan boyada tapan yok 1.90 boyum var bu asosyallikten bir türlü kurtulamadım ama az çok alıştım artık sizce ne yapmalıyım?

Zenginler hani mutluydu çok zenginim ve asosyalim?
Cevapla