Insanlar tüm gun cafelerde arkadaşlarıyla ne konusur?

29 yaşındayım, uzun süredir yalnızım. Hafta sonları da yalnızım. Ormanda yürüyüş yapar, kitabımı okur, kahvemi içer evime dönerim. Sanki gencligin baharında değil de, emekliligin tadını çıkaran biri gibiyim😀

Başkası yanımda olunca çok kasiliyorum onlarj eğlendirmek zorunda gibi hissediyorum. Sıkıcı olmaktan çok korkuyorum.

Insanlar tüm gun cafelerde arkadaşlarıyla ne konusur?
Cevapla