Çocuk istismarcısıyla konuşur muydunuz?

Bizim apartmanda yani babamların komşusu bi adam vardı 5 yaşındaki ufak bir çocuğu taciz etmiş kamera kayıtları falan çıkmış ne kadar dogru bilmiyorum ama bilenler öyle dedi kamera kayitlari varmis hakime ben ettim siz etmeyin demis 8 9 yıl yattı çıktı. Ben bu tür insanlardan nefret ederim ama şimdi memlekete gitcem annemde benim huyumu biliyor dedi ki herkes konuşuyor saygı duyuyor kimse dışlamıyor ayıp görürsen selam ver ya da sana hoş geldin derse konuş dedi siz olsanız böyle biriyle konuşur muydunuz?

Çocuk istismarcısıyla konuşur muydunuz?
Cevapla