Eşimin ailesi sürekli benden şikayetçi ne yapmaliyim?

Arkadaşlar ben evlenerek başka bir ülkeye geldim Ve bu ülkenin dilini öğrenmeye çalışıyorum bu yüzden haftada 4 gün kursa gidiyorum ev işiydi Çamaşır bulaşık yemekti derken bazen kendime bile vakit bulamıyorum Çok sosyal bir insan değilim Eşimin ailesi bunu sıkıntı yapıyor Çok gezdiğim bir dönem olursa da bu sefer evde durmuyorsunuz çok geziyorsunuz diyorlar anlamıyorum benim sosyalliğim asosyalliğime o kadar takılmışlar ki ben sosyal olmayı sevmiyorum sosyallik Beni gerçekten yoruyor ki zaten inanın vaktim yok bir arkadaş bu buluşması ayarlıyorum çevremdeki herkes de çalıştığı için genelde iptal oluyor Bir de kendileri yıllardır burada yaşamalarına rağmen 3-4 kapıları anca var Buna rağmen benim asosyalliğimden vurup duruyorlar bu beni çıldırtıyor ne yapmam lazım bilmiyorum evimi işini görüyorum Kocama Karalık yapıyorum yemeğimi yapıyorum Dışarıdan yemek yemiyoruz Hayır yani komşu komşu gezip evimin işine aksatsam daha mı mutlu olacaklar bilmiyorum
Eşimin ailesi sürekli benden şikayetçi ne yapmaliyim?
Cevapla