Kocamdan ayrıldım ayrılalı kendimi mutlu hissetmiyorum?

Aşka inanmayan bir insanım, nedense saçma sapan geliyor. Ergen varı geliyor. Eşim ise narşist bir kişi idi. Duygusal bir bagum yoktu fakat ayrıldıktan sonra boşluga düştüm. Kimseyi sevemiyecek, kolay baglanamıyacak bir yapım var. Ama boşluga düştüm. Nasıl aşacagım.
Kocamdan ayrıldım ayrılalı kendimi mutlu hissetmiyorum?
Cevapla