Şu fotoğraflarda hep at hırsızı gibi çıkıyorum ben mk assdjdk

Şu fotoğraflarda hep at hırsızı gibi çıkıyorum ben mk assdjdk

Bazen iyi çıkıyorum. Bazen kötü çıkıyorum. Gülümsemeyi yasaklayanlara buradan sövmek istiyorum. Suratsız bir şekilde fotoğraf çektirmenin manası ne?
Fotoğrafın o kadar da kötü değil bence. Sakalsız daha iyisin.
Tişikkirlir asdjdk
Rica ederim.
Ya benim kimlik rezillik ama pasaportta on numara çıkmışımm
Bakim asdjdk
Şakaaa ikisi de birbirinden beter birinde seri katilim diğerinde yüzüm kocaman çıkmış
Benim fotoğrafım iyi valla

Gerçi ben de seri katil gibi çıkmışım 😂
Asdddjdk
Eic için teşekkür ederim ✌️😊
Cevap
15Cevap
Yok çirkin çıkıyorum ben sdfsd
Asddjdk
sdfsdf
en son kimliğimi kaybettim yeni kimlik icin guzel fotoğraf cekileyim dedim ve yine iğrenç makyajim yuzunden cirkin ciktim. kimliğimi gösterirken uc polis tarafindan tarafindan tipim kontrol edildi. neyse biraz benziyon tamam dedi : (
Asddjdk
Geçe gün kimlik değiştim zamanı dolmuşdu bk gibi çıkmışım valla kimse görmesin diye saklıyom evde sdafafa diğerlerinde çekici gözüküyodum şimdi tövbe çarpılmış gibiydim sfsfsfs
Ben kimliğimi paylaşabildiysem sen de paylaşabilirsin asdjdk
Asddjdk
Hahahahahjajdksmlxmsnxjajzj
Üni. kartımda da kötüydü, ehliyette de kötü, kimlikte de tam terorist dfgjfdhkdfl
pasaport güzel olur inş :D
Sen benim pasaporttaki halimi görsen böyle tepki verirsin yemin ederim assdjdk
https://youtu.be/_Yr_rXG9qr0?si=ZFm4gRJaUuRQIYpx
Ben pasaport kimlik ve ehliyet fotomda özelikle güzel çıktırdım kendimi 😎😎
Helal
Bir şey olmaz profil fotoğrafında da kotu çıkmışsın zaten
Allah razı olsun
Berbat.. Çirkinlikten değil ama hiç bana benzemiyor..
Hepimiz böyle çıkıyoruz kimlikte asdjdk
Kimlik fotoğrafıma baktığım da her seferinde lanet Okuyan ben..
Assjdk
Tövbeler olsun evlat olsam sevilmem o resimdeki bensem
Asddjdk
Ehliyet fotoğrafım güzel sadece, kimlikte çok kötü.
Ağlattın
Ağlama annem kıyamam kuzuma.
Sago acıyla yoğrulur
@OtakuBilge :)) sana sagolayamadik
Kimlik fotosunda guzel cıkmayı beceren evrenin anlamını çözebilmiş adamdır
Asdkdk
Ben mükemmel çıkmışım boynuma astım öyle geziyom düşün
Helal lan yusufi
Ya sayin moderator sen 9 siddetinde yakisiklisin nasil at hirsizi gibi çıkmış olabilirsin burada 😂😂
Ya çok acil fotoğrafın çekilmesi lazımdı o yüzden uykumdan uyandırıldım bu fotoğrafı çekmek için o yüzden at hırsızı gibi çıkmışım asddjdk
Geçen polis beni tanımadı sen bir de bunu düşün
Ağlattın asdjdk
Mendil vereyim
Şimdi profilinde kişi ile kimlikteki kişi aynı mı yani 😆
Profilimdeki fotoğrafım kimlikten çok sonra çekilmiş bir fotoğraf asddkdk
O zaman normal 😆
Kimliğini direkt Mit'e ilettim bro
:(((
Kötü çıkmamış ya benim foto 😄
Bakim asdjdk
ahah neydi o ya meraktan ya da neyse
Asddjdk
At hırsızından halliceyim.
Hepimiz öyleyiz :///
Kimlikte keş gibiyim jaddjgk
Ağlattın
O resmi buraya atmak büyük cesaret
Korkanın çocuğu olmaz
Benimde ehliyet güzel bi
Bakim bakim asdjdk
Nolmaz gjhjklj
İmha edilmesi gereken türden bir fotom var 😀
Asdjdk
Cidden var mı merak ediyorum :D
Assjsk
Benim de böyle saçım dağınık çıkmış.
Asdjdk
En iyi pozum kimlikteki poz benim
Benimki rezillik assksk
Yamuğum
Şaftım kayık
Hepimizin şaftı kayık
buna sevindim
Kimlik fotoğrafım gerçekten çok güzel
Görmeden inanmayız
Puhahahhh tipe bak
:((((
evet güzel çıkmışım
Helal
Profilin kimlik fotosumu
Değil
Kimligim yok🤫🤫
Suriyeli misin sen ne demek kimliğim yok
Bizi bilen bilir kimleige gerek yok hsjdjd
Hem sarışın Suriyeli mi olur hemde ülkücü
Asddjdk
Görmedim ben
Kimse görmedi herhalde
Ben de yamukum
Hepimiz yamukuz
Varr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?