Teheccüd namazı hakkında bilgisi olan cevaplayabilir mi?

Arkadaşlar iyi geceler dilerim, teheccüd namazının vaktiyle ilgili bir sorum var. Bizim burada ezan 4.20de okunuyor ben de 4.10da teheccüdü kılıp sonra da sabah namazını kılıyorum çünkü bildiğim kadarıyla sabah namazından önce kılınması gerekiyor. İnternette ise "imsak vaktine kadar kılabilirsiniz, imsak vaktinin girmesiyle sabah namazının vakti girer" yazıyor ben anlayamadım sabah namazını kılmak için ezanın okunması gerekmiyo mu neden imsak vakti girince namaz kılabiliyoruz?
Teheccüd namazı hakkında bilgisi olan cevaplayabilir mi?
Cevapla