Evlenmeyip Yalnız yaşamayı nasıl savunabilirim?

Evlenmek istiyorum ama kimseyi bulamıyorum kimseyi bulamadığımı bilmelerini istemiyorum bana birini aramalarını da istemiyorum sanki ben kendim istemiyormuşum gibi davranıyorum yalnız mı yaşayacaksın ölene dek diyorlar sizce evlenmemeyi nasıl savunabilirim

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar wvlenmek istiyorum aslında ama birini bulamadım ve bu durumdan utandığım için insanların bunu bilmelerini istemiyorum bu yüzden yalnızlık kendi seçimimmiş gibi davranıyorum birinin bana aday araması falan da bana çok utandırıcı bir durum gibi geliyor sen manita yapmayı beceremedin bak ben buldum sana birini falan gibi anladınız mı
Evlenmeyip Yalnız yaşamayı nasıl savunabilirim?
Cevapla