14 yaşındaki kız kardeşim sigara içiyormuş?

Henüz 14 bile değil 13 oysa... Babamı kaybettiğimizde 8 yaşındaydı o günden beri çok aşık olup çok kalp kırıklığı yaşadı çok ağladı. Bir ara çatıya çıktı bileklerini kesti ama annem çok destek oldu ona psikologa götürdü ilaç başlattı ve kardeşim sürekli gülen neşeli bir kız oldu çok şükür. Annem baba olamadı söylediğinin aksine ve olamazdı çünkü erkek değildi ben kardeşime destek olmaya çalıştım hiç sigara da içmem babamı sigara yüzünden kaybettik çünkü resmen. günde üç paket içerdi hergün ağlardım baba bırak diye ama nafile. geçtiğimiz hafta onu okuldan alacaktım süpriz yapmak için okuldan çıktığını öğrenince aynı yoldan eve geri döndüm yürüyerek. sonra bir apartmanın jeneratör bahçesi gibi kilitli bir yerde kardeşimi ağzında sigarayla görünce şoka girdim ve geri eve gittim. anneme söylesem kadın harap etti kendini zaten kardeşim yüzünden kalpten gider onca fedekarlıktan sonra. sonraki cumartesi sabahı çektim bir kenara sen sigara mı içiyorsun dedim o da yoo niyeki diyince anlattım olayı. yüzünde en ufak bir ifade belirmedi, ona sigaranın ne kadar zararlı bir şey olduğunu anlattım ama bana artık günde yarım paket içtiğini ve bırakabiliyor olsa bile bırakmayacağını artık çocuk olmadığını falan söyledi velet. o günden sonra da bırakmadı çünkü biliyor anneme kıyamayacağımı. dövdüm, tokatladım yine olmadı. bırakmam da bırakmam diyor çok kararlı kafasız. ne yapmalıyım
14 yaşındaki kız kardeşim sigara içiyormuş?
Cevapla