Babam yoğun bakımda ama eşim umursamıyor. Erkekler neden böyle?

Babam iki gündür yoğun bakımda, bu yüzden ben annemin yanında kalıyorum… eşim kendi evimizde, dün sabah bir kere sordu sonra gece yarısına kadar bisey gelmedi. Gece 12 gibi mesaj atmış, uyumuş kalmışım babam nasıl oldu diye… o bu durumda olsaydı ben uyuyamazdim.. erkekler neden böyle galesiz?

Babam yoğun bakımda ama eşim umursamıyor. Erkekler neden böyle?
Cevapla