Babam iki gündür yoğun bakımda, bu yüzden ben annemin yanında kalıyorum… eşim kendi evimizde, dün sabah bir kere sordu sonra gece yarısına kadar bisey gelmedi. Gece 12 gibi mesaj atmış, uyumuş kalmışım babam nasıl oldu diye… o bu durumda olsaydı ben uyuyamazdim.. erkekler neden böyle galesiz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yıleşin sırf evlenmek için evlenmiş gibi duruyor. çünkü seni benimseseydi aileni de benimserdi emin ol. babanı geç, en başta bu sana gösterilen en büyük 'değersizlik'. merhameti sadece kendi ailesine olan adamın bana hiç merhameti olmaz. ki senin eşinin kendi ailesine düşkünlüğü de yapay emin ol. sırf bakın ben eşimi aileme hizmet ettiriyorum demek kendini kanıtlamak için işgüzarlık yapıyor sadece. eşlerimizin ailelerini kendi ailemiz gibi sevmek zorunda asla değiliz ama eşimizi seviyorsak onların bir eksikliği, hastalığı, müşkül bir durumu olunca elin kırk yabancısı bile koşup gelirken, eşinin gelmemesi, umursamaması aslında sana verilen en büyük mesaj görebilirsen tabii. aslında bu adamlar başından beri aynıdır ama görmek istememiş olabilirsin. ben evlenirken eşimin kendi annesine saygısı, yardımcı oluşu beni etkilemişti. evlendik benim aileme de aynı şekilde davranıyor ki babasız büyümüş biri, babama çok düşkün. babam huysuz bir adamdır, bazen eşimi küçümser laf sokar, alay eder. eşim yine de duymaz hiçbirini babam babam diye gezer. herşeyin de farkında ama yine de ben babasız büyüdüm onun eksikliğini bilirim o yüzden babam bana ne derse desin ben asla ondan soğumam der.
bu biraz olgunluk ve ciddi merhamet işi. bir insanda merhamet yoksa önünde can çekişsen dönüp bakmaz. senin eşinin en büyük eksikliği bu. senin gibi çok fazla kadın var yalnız değilsin. türkiye böyle erkeklerle dolu. adamlarla demiyorum bak erkek diyorum:) sana sunulan kadar yapacaksın, o bu kadar yardımcı oluyorsa sen de o kadar yapacaksın daha fazlası değil. daha fazlasını yaptığın sürece asla daha değerli olmayacaksın. o merhametsizse sen de ol. bunun başka çaresi yok. inşallah baban tez vakitte iyileşir, rabbim acil şifalar versin. üzme kendini. herkes doğru evlilik yapacak diye bir zorunluluk yok. bunların hepsi hayat dersi. ders alıp yoluna bak gerisine bakıp üzülme
21 Yorumla
Soran+1 yıl😟… sagol canım . İlk başta göremiyorsun ya da görmek istemiyorsun.. siz nekadar şanslısınız, Rabbim bir ömür boyu mutlu mesut etsin 🤲🏻
En İyi Cevaplar
+1 yılÖncelikle geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin.. bakın şu an sağlıklı düşünemez ve sağlıklı karar alma aşamasında değilsiniz. Aciniz var mı ? evet var ve şu an tam bir duygusallık yaşıyorsunuz. Eşiniz size zaten babaniz ile kalmaniz konusuda hiç bir zorluk çıkaramamış ve aksine yanınızda oluyor. hali ile orada olmamasi sizi duygusal olarak yanliz biraktigi hissi veriyor. Esiniz de isi ile ilgilenip hayatin devamini saglamak ve ailesini geçiştirmek zorunda.. bu sizi şu an ne kadar anlamsiz gelsede aslinda bir parcasi sizde bunu farkinda olmanizi isterim.. rabbim acil şifalar versin bir an önce sağlığına kavuşup seven ve sevdiklerinin yaninda olmansini diliyor ve bol bol dua ediyorum🌹🙏
04 Yorumla- +1 yıl
Babanız ile kalmanız için zorluk cikarmamis ne demek bu kadın kolesimi? Ya da kopek miyiz biz erkeklerin. Ailesine gitmesine kimse engel olamaz. Benim eşimde böyleydi 21 yıl hiç terbiyesiz saygısız damatlık gostermedi. Sonra ben resti çektim. annesine tel bile açmıyorum gitmiyorum bile şok oldu. Şimdi o dengeyi sağlamaya çalışıyor erkek dediğin dengeyi kurması lazım şu an o dengeyi sağlamaya çalışıyor ama basaramiyir. Çünki soğudum ben ailesinden kendine uymak bile istemiyorum kendi tatilime çıkmaya başladım. Olaylari ciddiye almayan erkgin sonu böyle oluyor
- +1 yıl
Kötü insanlar var bakin bu yazdığınız cümleler nefret ve kin besleme sebebi yanlış yapıyorsunuz. Siz Şu an duygusal bir kadının hayatini elidnen alicak yazıcı degil de yikici konuşuyorsunuz. Şu an sizden bunu gerçekten beklemezdim. yani kadina yuvani yik adami at git diyorsun. lutfen anlayisli olun ben bu tavrinizi hic sevmedim.. bazan ufak bir not bir kelime karsindaki insanin hayatina mal olucani bile bilmeden düşüncesizce yazmak hoş değil saygilar🌹🙏
- +1 yıl
Feminizm zaten bir nefret ideolojisi arkadaşım... ruhu erkek nefretinden enfekte olmayan bir feminist gördün mü bugüne kadar?
- +1 yıl
Bu konuda yorum yapamam fakat, her insanin kendi görüşü vardir. bazan yanlışın peşine düşersin bazan doğrunun. Sagol abim🌹🙏
Bu bencillik ve umursamaz lik durumu sadece erkeklere özel bir şey değil kadınların genelide aynı eve kendi ailesi gelince misafirliğe farklı eşinin ki gelince farklı davranan kadınlar var miaafirlik böyleyse gerisini sen düşün bunun kadını erkeği yok
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Babanın durumundan dolayı hassassın hepsi bu. Sabah sormuş, sonra belli ki yorulmuş uyumuş. Uyanmış yine sormuş. Ne yapsın saat başı mı sorsun? Bor gelişme olsa zaten sen haberdar edersin diye düşünmüştür.
03 Yorumla
Soran+1 yıl@AHMET5800 sizin babanızın başına gelse ne düşünürsünüz!!! Ben 24 saat başımda olsun demedim ama umursamazlık bu yaptığı … ama kime dert anlatıyorum ki anlamazsınız !!
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
28
Cevap
53Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılÇünkü seni sevmiyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBeni eşimde yilarca annemgikin bayramını nazlanarak kutladı. Ben aramasam bir kere Telden acipta iyimisiniz diye sormadı. 21 yıllık evliliğim boyunca ona böyle yaptın demedik ama sabret bazı şeylerin kapağı sonradan kapatılır sesi ise karşıdakini sağır bile eder. Neyse bende dört yıl öncesinden annesinin bayramlarına el opmeye gitmedim. sonra bu senede telefon açıp durmasın annene söyle dedim. Baktı annesinden uzaklaştım adam bu sefer benim anneme tel açmış haberim bile yok bayramlarını kutlamış. Ben şu an kendi annesine telnbile açmıyorum. Şok oldu yıllarca yap yap saniyorki aynı kalacaknbir insan. Sende onu. Ailesine resti cek bir zamn goreceksin kendi düzeni kurmaya çalışacak. Seninde canın isterse yaparsın roler değişir. Bizde değişti. Ben 40 yaşındayım. Bir erkeğe değer vermemeyi yeni öğrendim eğer değer verirsen o sana vermiyor. Eşin sana değer vermiyor uzgunum.
11 Yorumla
Soran+1 yılBen hep herkesi kendim gibi biliyorum.. ben yaparsam oda yapar ben yapmazsam oda yapmaz dedim. Ama öyle değilmiş… düne kadar birlikte yaşıyorduk ve mecburiyetten heryere birlikte gidiyorduk herseye karisiyorlsrdi. Çok şükür ayrıl eve çıktık, yine de kaynanam bu sefer arıyor hemen
Öncelikle bunun erkeği kadını yok ama kadınlar raz daha duygusal olduğu için bu konularda daha anlayışlı olabiliyor soruya gelicek olursak yaptığı davranış kabul edilemez o kişiyi sevmesen bile eşin için pervane olman gerekir arkadaşı kınıyorum sizlerede çok geçmiş olsun umarım biran önce atlatır babanız
10 Yorumla
+1 yılo erkek sen kadınsın... erkeklerden kadın olarak sizin gibi olmasını beklemeyin. Adamın işi var gücü var neden uyumasın?
Ayrıca baba senin baban onun senin kadar üzülmesini merak etmesini bekleyemezsin.. babana baba diyor olabilir ama babası gibi sevemez.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen onun babası bundurumda olsaydı ben umursamasam ne düsünürdü acaba?
- +1 yıl
Umursamıyor değil... ama o kendi babasıymış gibi olmaz.. anlattığın kadarıyla kocan normal
+1 yılBabam 18 gün kalmıştı insan bu zamanlarda aranılsın istiyor. Konuşmak istiyor… Eşinizin kendi ayıbı ailesi de bu edebi verememiş ne yazık ki
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
Yorumlara baktım da ne kadar erkek düşmanı kadın var yazık gerçekten
Tamam baban inşaallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur Allah şifa versin zaten sen babanın yanındasın ve eşin çalışıyor değil mi bir şekilde hayat devam edecek bunu unutma ve eşine karşı kin besleme lütfen10 Yorumla
+1 yılerkeklikle bi alakası yok ki. Ben kendi babamdan biliyorum Allah rahmet eylesin anneannem hastalandığı zaman günlerce arabasıyla evden hastaneye, hastaneden eve taşımıştı. Sağkende her şeyiyle ilgilenirdi şimdi anneannem öldü dedemin bir şeye ihtiyacı olduğunda hemen koşar yardımına elinden geldiğince. Cinsiyetle alakası yok bu işlerin tamamen karakterle alakalı o yüzden evlenirken dikkat etmek lazım.
10 Yorumla
+1 yılGünde kaç kere sorması gerekli ki çok arasa bu sefer de olmesinimi bekliyor diye düşünecektin peki sen arayıp nasılsın diye soruyormusun eşini devamli
14 Yorumla
Soran+1 yılO benim durumumda olsaydı yanında olurdum !
- +1 yıl
Siz krndi hassasiyetinizin aynısını karşınızdakinin göstermesini bekleyemezsiniz...
Sizin uyuyamayavak olmanız sizin aşırı hassas olmanızla ilgili...
Bir erkekten bu kadar hassas olmasını bekleyemezsiniz. Dahası adamın bir işi var.
Mantık olarak kötü bir şey veya iyiye giden bir durum olursa sizin haber vereceğinizi biliyor. - +1 yıl
Bende aynısını demistim bunu bana niye diyorsunuz eşi ne deseydiniz sorunun sahibine yani
- +1 yıl
Sizi teyiden yazmışım sayın :)
Aile & Toplum konusunda 440 cevap paylaştı. Erkeklerle ne alakası var karakter meselesi ben 15 yıldır kayinvalideme bakiyorum
41 Yorumla
Soran+1 yılYapanlara zaten lafım yok … helal olsun size
+1 yılYaa cok üzüldüm sizin adınıza cok gecmşl olsun. Eşinizin ilgisizliği cok ayıp gerçekten sizin yanınızda olmalıydı. Olamıyorsa bile manen desteğini göstermeliydi.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen fazla bisey beklemedim sadece nasıl diye sormadı
- +1 yıl
Soruda gayet de "sordu" diye yazmışsınız...
aynen şöyle yazmışsınız: "dün sabah bir kere sordu sonra gece yarısına kadar bisey gelmedi. Gece 12 gibi mesaj atmış, uyumuş kalmışım babam nasıl oldu diye…"
Sormuş yani
Erkekler biraz gamsız olur ama geçmiş olsun Allah acil şifalar versin
22 Yorumla
Soran+1 yılAmin Tsk ederim
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılDemek ki sadece evlenmek için evlenmiş ve tek düşündüğü kendisi ve ailesi maalesef
Sevseydiyanında olurdu01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle galiba
+1 yılBöyle bir konu için tabi o kadar abartma, çünkü baban senin baban onun babası değil yani alışmak hatırlamak zor oluyor bu yüzden tartışmayın güzel bir dil ile konuş anlasın yardım olacaktır eminim
01 Yorumla- +1 yıl
bu kızla evlenmişse bu kızın babası babasıdır anası anasıdır nasıl düşünüyorsunuz ya evliliği ne yaptınız. eş bu ya eş. çocuklarının anası, ömür boyu sevdicek.
+1 yılGeçmiş olsun adınıza üzüldüm annemle babamda böyleydi erkekler in çoğu şuğu eşlerinin ailesine karşı böyle
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden böyle yapıyorlar.. bizde sonuçta onların ailesiyle ilgileniyoruz
- +1 yıl
Eşin kendi ailenden zengin mi babam kendini onlardan üstün görüyordu sonra babamın paraya ihtiyacı oldu dedemden borç aldı araları düzeldi Allahın adaleti işte
Soran+1 yılAllah büyük
+1 yılGeçmiş olsun, benxer nedenlerden boşanmıştım direkt nedeni o değildi ama insan eşinin zor günlerinde yanında olmasını istiyor
04 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle … bazı şeylerde de farkındayım çok bencil
- +1 yıl
Babanın hastalığı ney
- +1 yıl
Diğer yorumlarda gördüm Allah acil şifalar versin inşallah sağlıpına kavuşur
Soran+1 yılIns 🤲🏻 Tsk ederim
Geçmiş olsun Allah şifa versin. Merhamet her insana nasip olmuyor ne yazık ki
12 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef…
- +1 yıl
Kayınpederünin durumunu günde 2 kere soran merhametsiz mi oluyor?
Gizli Üye(36-45)+1 yılçok hassasın madem baban yoğun bakımda sen niye geldin burada takılıyorsun.
adam ne yapsın yoğun bakımdaki adama sormuş işte iyimi kötümü diye kapıda beklemenin bi manası yok
11 Yorumla
Soran+1 yılİşte böylesiniz… ben dertleşmek istedim aileme bisey diyemiyorum zaten herkes üzgün
Umrumda olmaz hatta konuşmam bile engellemedin hata zaten
18 Yorumla
Soran+1 yılEşinizi nasıl engellersiniz?
Soran+1 yılKaç defa tartıştık başka sebeplerden hep bir bahanesi vardı. Çok bencil olduğunu söyledim bir kere gururuna yediremedi
Soran+1 yılO böyle yaptıkça zaten soruyorum 😕
Soran+1 yılSoguyorum
Ya senin eşin eğer senin duygularını bu kadar yok sayıyor ise seni asla hak etmiyor demektir hatta onunla bir cümle daha kurmanı hak etmiyor.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 831 cevap paylaştı.
+1 yılAnnesinin başı ağrısa ortalığı ayak kaldıracak tip erkek. Herkes bir değil maalesef ve bazı erkekler de gerçekten umursamaz oluyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılerkekler değil senin kocan öyle. böyle zamanda seven bir adam bir koca müsait olduğu her zaman fırsatını ilk bulduğunda yani hastaneye koşar, elinden gelen fedakarlığı yapar. senin için çok üzgünüm.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÇok geçmiş olsun bu arada inşallah sağ salim çıkar yoğun bakımdan amcacığım ellerinden öperim, dualarım sizinle beraber :(
Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. Benim ki de umursamiyordu , babam öldüğünde de boşanmistim
02 Yorumla
Soran+1 yılHadi ya 😟 başınız sağ olsun
+1 yılOnlar sadece kendilerini ve kendi ailelerini düşünür
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle …
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Senin eşin böyle çoğu erkek eşinin yanında destek olur
011 Yorumla
Soran+1 yılEvet Neyazikki….
Soran+1 yılBir sene bile olmadı…
Soran+1 yılYok şimdilik
Soran+1 yıl39-45
Soran+1 yılIkimizinde
- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılÇok geçmiş olsun ya zor durum tabii en çok destek beklediğin dönemde
09 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle … umursamiyor. Babası bu durumda olsaydı ben öyle yapsaydım ne derdi 😒
- +1 yıl
Bir ihtiyacını var mı ?
Soran+1 yılTsk ederim
- +1 yıl
İyi düşünün iyi olsun , kalpmiş atlatırsınız umarım gençlerde saha riskli
Soran+1 yılInsAllah 🤲🏻
- +1 yıl
Her zaman böyle ilgisiz düşüncesizmidir?
Soran+1 yılGenelde evet.. kaç defa dedim çok bencilliğin dedim. Kabul etmedi 😒
- +1 yıl
Bencil insan sa yorar be soğutur
Soran+1 yılAynen öyle.. soğutuyor.
Seninki biraz fazla vurdumduymaz, senin bile değerin kalmamış onun yanında, üzgünüm, :(
022 Yorumla
Soran+1 yılFarkındayım … evet çok kendini düşünür genellikle
Soran+1 yılBaşka sebeplerden de hep tartıştık çok bencilsin dedim kırıldı , gururuna yediremiyor
Soran+1 yıl45 yaşında ….
Soran+1 yılKendisi hiç stres istemiyor … ailesinde bisey olsun hep başkaları ilgilensin istiyor. Ama kendisi bise yapmaz
Soran+1 yılbabam bir ay önce hastaneye kaldirilmisti cigerlerinddn rahatsiz, ozamanda bayram di, hastaneye gitmeyi beklerken biz bayramlaşmaya gittik 😏.. kızdım , dedi babam iyi Şu an kötü değil diyor 🙄
Soran+1 yılİşte düşünmüyor.. Bisey dediğim zaman kızıyor yanlış anliyormusum onu
Soran+1 yılIns.. Şu an babam önemli , sadece onu düşünmek istiyorum
Soran+1 yılZaten sırf babamı düşünmek istiyorum Şu an . Rüyamda gece gözlerini açtığını gördüm 🥺 ins
Soran+1 yılDua edin … 😟
Evet kızlar babalrina düskpn olur. Son zamanlarda o bizi nekadar kirsada yinede babamız 😢
Soran+1 yılIns düzelir 😢🤲🏻 Tsk ederim
Soran+1 yıl🤲🏻
Soran+1 yılAllah razı olsun
İyi günler …
+1 yılGeçmiş olsun allah acil şifalar versin inşallah
017 Yorumla
Soran+1 yılAllah razı olsun 🤲🏻
- +1 yıl
Neyi var babanızın
Soran+1 yılKalp krizi geçirmiş yoğun bakımda uyutuluyor
- +1 yıl
Anjiyo mu oldu
Soran+1 yılEvet.. düzelirmi yine 😟
- +1 yıl
Düzelir benim annem 2 gün ard arda kalp krizi geçirdi iki defa anjiyo oldu stent taktılar
Soran+1 yılGitmiş geri getirmişler babamı 🥺
Soran+1 yılAnnemin nasıl Şu an
Soran+1 yılAnneniz
- +1 yıl
Çok şükür iyi hastaneden sonra 2 ay evimde baktım düzeldi
- +1 yıl
Ya üzülme hastanede ikinci kalp krizinde annemde gitmiş geri getirmişlerdi sen bol dua et sağ sağlim çıkacak o hastaneden üzülme
Soran+1 yılZaten sabah akşam dua ediyoruz 😞🤲🏻
Soran+1 yılInsaAllah
- +1 yıl
Rızkı kaldıysa yaşar hayırlısı Allah'tan bolca dua et evladı olarak Allah'tan ümit kesilmez üzülme
Soran+1 yıl🤲🏻
Soran+1 yılRabbim bu cuma günü yüzü suyu hürmetine bütün hastalara şifa versin, ailelerine bağışlasın 🤲🏻
- +1 yıl
Amin 🤲
+1 yılkocan böyle diye neden tüm erkekler böyle olsun karalter meselesi
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıliyi güzel de baban yoğun bakımda zaten ne yapabilir adam belli ki öyle pek ilgili alakalı duygularını belli eden biri değil
12 Yorumla
Soran+1 yılAma yinede arayıp sorması lazım değilmi? Onun babası aynı şekilde olsa ben uyuyamam
Cevap sahibi+1 yılnormalde ilgili midir ki? bazı insanlar daha soğuk oluyorlar bu tarz konularda yapıları öyle
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkekler ilgisiz diye genelleme yapma senin hayatına aldığın eleman ÖKÜZ
Bize genelleme yapamazsın.
BOŞA18 Yorumla
Soran+1 yılGenelde çevremdede duyuyorum görüyorum o yüzden
Soran+1 yılİlgili olanlara lafım yok ama böylesi de var maalesef
Cevap sahibi+1 yılHayatınıza doğru kişiyi almayı bilmiyorsunuz beyninizi kullanın analiz edin
Soran+1 yılBilemiyorsun ilk başta Hersey hoş güzel geliyor
Cevap sahibi+1 yılBen 39 oldum evlenmedim ağır bedeller ödedim.
Soran+1 yılBizde geç evlendik
Soran+1 yılSizinle tartismicam.. Şu an derdim sadece babam …
Cevap sahibi+1 yılTartışmak değil sen bilirsin. Baban elbette önemli
Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. çünki bu tip durumlarda bi kişinin sakin olması gerekiyo. ziraa diken üstünde de olsan kimi zaman durumlar değişmiyo en azından sakin karşılamak gerek
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 646 cevap paylaştı.
+1 yılkocanda senin gibi uyumassa, hayatın devam eden işlerini kim yapacak.
10 Yorumla
+1 yılMerak etme eşin yoğun bakımda olsa baban da aynı şekilde günde 1 kere sorar
00 Yorumla
+1 yılBuna inan senin baban senin dir onun ise kayınpederi kimse umursamaz sen kadar buna inan
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYani eşin belki biraz soguk kanlı. Elinden bir şey gelmez ama sana demeli ki birşeye igtiyacınız var mı? Falan diye sorması laızm
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle canım . Sormuyor bile
Bugün sadece geleyimmi dedim yarın gel dedim çünkü sinir oldum iyice
+1 yılSormuş işte sen yanında olmasını mı istersin calismiyor mu
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılBen olsam işten izin alıp eşimin yanında olurdum
00 Yorumla Erkekler böyle değil eşin böyle ya da babanla ilişkisi normal değil
00 YorumlaSorun senin kocan da. Genelleme yapmanın lüzumu yok
05 Yorumla- +1 yıl
Günde 2 kere kayınpederünin durumunu sorması sorun mu?
- +1 yıl
Hastaneye gitmek kime ne sağlayacak... görmeye bile izin vermiyorlar... çocuğu hatta karısı bile giremez...
Orada boş boş duracak; adamın işi varsa mesaisi varsa neden işine bakmak yerine orada dursun..
Ben yoğun bakıma girsem de damadım işi gücü bırakıp benim başımı beklediğini öğrensem fırça çekerim - +1 yıl
Sormuş işte telefonda karısı dese ki şöyle bir ihtiyaç var; illa ki yardım eder
+1 yılEşinin kişiliği böyle kendi aileside hasta olsa aynı yapacak
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Bu eş değil insan dostu arkadaşına yapmaz bunu evliliğini gözden geçir
01 Yorumla- +1 yıl
Günde 2 kere babasının durumunu soran arkadaş bile olamaz diyorsun :)
Belki zamanında eşini sinir kıracak şeyler oldu ondan böyledir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYoo sadec seninki öyle genelleme yapma ben eşimin annesi hastayken hastanede yatıyordum neredeyse ama sanırım seni dd önemsemiyor
04 Yorumla
Soran+1 yılHelal olsun nediyeyim… benimki her yönden çok bencil bunu anladım
Cevap sahibi+1 yılYa cidden ama cok üzücü Bi durum insanın eşinin böyle yapması bırak senin aci gününde yoksa yanında sen de olmazsın bencilliği nin farkina varsın
Soran+1 yılOzaman şer neden gelmiyorsun neden gitmiyorsun bekler yapmamı…
Cevap sahibi+1 yılBeklesin yapma sen boş ver
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılBu kadar umursamaz olunamaz, seni önemsiyor ise senden olanlara da önem vermek zorunda..
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim babam da damadıyla arası kötü yani demem o ki insan karakteri mayası bozuksa kayınpederini bile umursamaz
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu arada enişteme saygım sonsuz ama yaptığının yanlış olduğunu o da biliyor samimi olmayı sevmez kimseyle ama bazı arkadaş çevresine çok samimi davranır.. bu beni rahatsız etse de ben de umursamıyorum ablam kendi seçimini kendisi yaptı. Ben ablama değer verdiğimden eşiyle arası iyi olsun bana yeter
Dedem ölüm dosegine düştüğünde ancak babam umursamisti yani aynısını babamda anneme yaptı. Senin eşin p*çlik yapıyor yola getir onu uzerinden kaybetme korkusu yarat.
00 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun erkekker genelde eşlerinin ailesine karşı böyle
016 Yorumla
Soran+1 yılNeden ama? Biz herzsman ailesine destek olurken o neden olamıyor. O çalıştığı için genelde ben hep gittim ailesiyle doktor randevularına o neden yapamıyor
- +1 yıl
Tamamen onemsemedigi ve ailesi ilarak görmediği için
Soran+1 yılBiz görüyoruz ama … o istiyor gidelim gelelim
- +1 yıl
İşte dediğim gibi bazıları böyle tek aile kendininki eşi yani sen gidecek geleceksin ilgileneceksin hizmet edeceksin ama senin ailene gelince gitmeyecek görmeyecek ilgilenmicek
Soran+1 yılAynen öyle … Bisey olduğu zaman annemin doktora gitmesi lazım diyor. Kendisi olsa hayatta annemi götürmez getirmez.. gerçi kendi annesinde hep bana söyler gitmemiz lazım diye. Arar hemen oda rahat vermez 😏
- +1 yıl
Oda alıştığı için hatta kızı varsa ona bile tenezzül etmez sana söyler
Soran+1 yılKızı uzakta , biz yakın olduğumuz için her işini biz görüyoruz. Kendiside zaten otoriter bir kadin
- +1 yıl
Cokda otoriter değil bencil bir kadın otoriter olsa dengeyi saglar
- +1 yıl
Ama iste erkek anneci olduğu için öncelik o oluyor anneler ilk aşk olduğundan
Soran+1 yılBenimde annem var ama … bunu unutmuyor. Ozaman herkes kendi ailesiyle ilgilensin
- +1 yıl
Bunu ona desen bu kadar seyden sonra zaten ne yapiyon ki der
Soran+1 yılAllah görüyor biliyor …
- +1 yıl
Tabiki sen yinede icinden geldiği gibi davran
Soran+1 yılİlk başlarda diyordum her hafta doktorlardaki annengille diyordum. Ne farkı bunda gitsen yapsan diyordu kendisi aynısını yaparmiydi acaba?
- +1 yıl
Sanmam
- +1 yıl
Bu arada yaş kaç senin
+1 yılEşin ilgilenmesi gerekir, Allah şifa versin
10 Yorumla
+1 yılBu erkeğine göre değişir acaba kendi öz babası dil diyemi umursamiyor yoksa hepmi böyle alakasiz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılyoğun bakımda 2 hafta kaldım çok zordu baban neler çekiyor tahmin edemezsin kocanın boş ver babana git i. geçmiş olsun
02 Yorumla
Soran+1 yılGeçmiş olsun siz neden kaldınız orada?
Cevap sahibi+1 yılkaldırımda sohbet ederken araç çarptı hayatımla oynadı
+1 yılGamsız bı erkekle evlenmişsin demk ki
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle neyazikki
+1 yılDemek ki daha aile bilinci oturmamış. Ayıp
01 Yorumla
Soran+1 yılBisey dediğim zaman yanlış anlıyorsun diye kiziyor
+1 yılUzuldum cok gecmis olsun 😥🌼
01 Yorumla
Soran+1 yılTsk ederim 😟
Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Eşinde birşeye yaramaz adammış hatta degilmis
03 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef… sadece ise gelip gider okadar
Soran+1 yılTsk ederim yyy
+1 yılHayırsız eş boşa gitsin
00 YorumlaKendi babasi olmadigi icin bu kadar galasizlar
00 Yorumla
+1 yılEs degil okuz almissin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Boşa gitsin öylesinden fayda gelmezz bırak
00 YorumlaSende onun babası için umursamaz ol
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 584 cevap paylaştı. Yaptığı cidden çok ayıp
00 Yorumla- Devamını Gör (21)
Devamını Gör(66)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Babam yoğun bakımda ama eşim umursamıyor. Erkekler neden böyle?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer