
Düğün
Herkesin çift olduğu arkadaş toplaşmaları.
Sinema, tiyatro, konser gibi etkinlikler
Aşırı romantik yerlerin hepsi.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bu seçeneklerden sadece romantik mekanlar geldi aklıma yalnız gidilmesinin saçma olacağı yerler olarak.. Öteki türlü hemen her yere yalnız gidilebilir..
Gondol tutar beni.. Amsterdam’da çarpışan arabalara bineyim..
Amsterdam’da kurtla çakal çok fazla birbirinden ayırt edilemiyordur bence.. 😄
Sakata gelmeyelim sonra.. 😄
Sanırm hiçbir yer değil. Ben, kendi hâlimde takılmayı seviyorum. Yani nerede çokluk orada b. kiuk sözüne cidden çok inanırım. Bunu vaktinde tecrübe de ettim.
Hepsi 😓
üzülme ernosto fidelle gidersin düğüne
Tamam ne yapayım 😂😂
harman dalı oynayın
Kemiklerimiz kırılmasın sonra 😅biz valse yaparız
Teşekkürler 😉
Kaptım 20 puanı 😎
uuuu master filan oluver ama sende artık kaç puanın olmuş :P
Master için kırk fırın ekmeğe ihtiyacım var.
uu daha çok varmış ya aman boş ver
Hiç uğraşmıyorum zaten, acelem de yok😎
Bayburt
Tek gitmediğim halde kötüydü kzjxjsjsj
Torulmu?
@Darbeli_Hilti torul gümüşhanenin trabzon tarafındaki girişindeki ilçe. Bayburtla alakası yok
Vardı birkaç kişi
Bayburt dağlık taşlık biryer. Gittim bir sefer
Yeter çok bile jzjxjsjs
Aklıma geldi şimdi kelkit ilçesi vardı
@Darbeli_Hilti kelkitte gümüşyane sena gümüşhaneyi bayburt diye kakalamışlar dolandırılmışsın asdfasd
Bayburt tek başına çıbıl, öksüz bir ilmi😂
Cevap
9Cevap
Aşırı romantik olan yerler...
Ah damsız almıyoruz beyfendi
Yalnız her yer kötü kendini çok değersiz hissediyorsun
Yer olarak değilde ben şöyle düşündüm soruyu kendimce başka şekilde yorumlayım. Herkesin arkadaşlarıyla veya sevgilisiyle gidip, benim olaya fransız kaldığım her yer kötüdür benim için.
Arkadaşımın enişte beyle gelmezsen küserim diye beni çağırdiği mekanda , kedi gibi koklaşırken benim sap şekilde telefonla oynmak zorunda kalışım.😅
Ah zalımlar 😅
Dugundur halaya gırsen esın yok cıftetellı oynasan kımle oynıcan falan romantızmınız batsın yanı qeqeqeq
Olmaz hepsı en az ıkı kısılık rıngo sıse demıyolar rıngo rıngo dıyolar bak
Göl kenarı dugunse bı dusunurum ama tutu gıyılmez dugunde
Duvak dansına gulmezsem ordan kurtarabılırım belkı
Sagdan sola ustten alta onden arkaya duvakla dans edıyolar gelının kardesı bılmem nesı ıste yenı ıcat bu cok populer
Beddua etme oyle seyler denmez cok ayıp
Yalnızken her yer kötüdür
Konser yaa çok fena kaç kee gittim :((
Aşırı romantik yerler can sıkıcı oluyor
Ben hepsine de giderim umrumda olmaz 😂
herkesin çift olduğu arkadaş toplaşmaları
Aşırı romantik yerlerin hepsi
Yalnız kafeye gitmem mesela
Neden?
Bilmem biri olsa da dedikodu yapsak
Şimdi dedikodu WathSAap'tan yapılıyor. illa dedikodu istersen yaparız birgün
Senle ne dedikodusu yapcam ya
Herkesin çift olduğu arkadaş toplaşmaları
Gitmem ki :D
Naptın yine
Sus be
Hepsi
Konser
herkesin çift olduğu yerler
Bilmem o an aklıma bu geldi
Herkesin çifti olduğu ortamlar
Aşırı romantik yerlerin hepsi
Hastane.
İnsan yanına bir destek istiyor.
Doğru.
Gerçi kontrole geliyorlar.
Issız ada 😄
Mezar
Hastane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?