Genç bir kadın olarak hayat çok zor değil mi?

29 yaşındayım ve 20 li yaşlarımdan beri bireysel olup kendi hayatımı inşaa edip kurmaya çalışıyorum ve tek yaşıyorum ama hayatın kadın için çok zorlayıcı olduğunu düşünüyorum. Çünkü bi kere sadece kadın olduğun için taciz edilme sapıklık yılışıklık sokak sosyal ortam iş ortamı her yerde rahatsız edici ve kötü. Üstüne yine kadın olduğun için ezilme aşağılanma ciddi alınmama durumu. Çok daha zeki çalışkan olsan da maaş fırsat pozisyonlarda erkeklerin kayırılması. Diğer kadınlar kıskançlıkları ve düşmanca kötülükleri. Mesela işe giriyorum mobbing yaşıyorum ve param ve gücüm yok diye uğraşamıyorum mafya zengin tiplerle. Ya da bi erkeğe güvenip ilişki yaşıyorum adam taciz şiddet zorbalık yapsa tek başıma yine uğraşamıyorum daha çok yıpranıyorum. Lafta ailem var ama yok gibi hiçbir şekilde destek olmayan umursamayan bencil cimri ilgisiz bir aileye sahibim. Çocukken de beni döven zorbalık yapanlar olsa bize ne diye ezilmeme göz yumarlardı. Sizce ne yapmalı nasıl yaşamalıyım?

Genç bir kadın olarak hayat çok zor değil mi?
Cevapla