Sevgilimin Gametofobi (evlilik korkusu) rahatsızlığı var bunu yaşayan var mı?

Merhaba arkadaşlar, Sevgilimin böyle bir rahatsızlığı var. Gerçi dün gece ayrıldım artık eski sevgilim ama gerçekten yaşayan var mı bu durumu çok merak ediyorum. İlişkimiz başladığından itibaren hiçbir şekilde evlilik kelimesi, cümlesi şakasını dahi yapmadım. Zaten belli bir süreye kadar evlilik konuşulmasını da doğru bulmayan biriyim o yüzden benim için çok zor olmadı. Sadece biraz daha dikkat ettim amacim evliliği sevdirmek değil birlikte mutlu olmaktı çünkü bazen birlikte yemekler yaptık birlikte hazırlanıp dışarıya çıktık sevgilim yanlız yaşıyor (fazla titiz takıntılı birisi temizlik konusunda ) birlikte evi temizledik ona sevdiği tatlıyı yaptım hafta içi yanında olamayacağım için kıyafetlerini utuledim zaman akarken aylar sonra birgün ona gittiğimde birden zaman geçiyor bir karar vermem lazım diye birden konuyu açtı strese girdi, terlemeye başladı eli ayağı buz gibi oldu kalbi çarpmaya başladı seni çok seviyorum ama bilmiyorum la devam eden cümleler kurdu ben sessizce dinledim bir şey demedim konu kapandı bir şekilde ve aylar sonra dün tekrar açıldı ve bana evliligi düşünmediğini sorumluluk almak istemedigi hata yapmaktan korktuğunu bunun gibi birsuru şey sıraladı o an zaten içimdeki her şey paramparça oldu banada çok büyük bir sakinlik geldi dinledim anlıyorum seni dedim ne istiyorsun veya ne düşünüyorsun dedim bilmiyorum böyle evlenmeden devam etmek istiyorsan sen karar ver dedi bende hayır bence bir kere sorumluluk al ve bitiriyormusun dedim sence devam etmenin bir anlamı var mı derken tamam anladım iyi bak kendine dedim tlfonu kapadım suratına ve heryerden sildim. Sadece çok kırgınım merak ediyorum ben yanlış mı yaptım. Bu rahatsızlığı yaşan biri var mı? Şimdiden teşekkür ederim herkese...

Sevgilimin Gametofobi (evlilik korkusu) rahatsızlığı var bunu yaşayan var mı?
Cevapla