Farklı bir beyne sahip biriyle evlenir miydiniz?

Arkadaşlar zaten evlenemedim, şimdi psikiyatriye gidip Asperger masparger bir şey olduğum ortaya çıkarsa iyice evlenemeyeceğim herhalde 😆😆

Ben Asperger sendromu olan biriyle evlenirdim ama. Rutine bağlıdır, ne güzel seni aldatmaz, adama alıştır her gün yemek hazırlar, sofra kurar, bulaşık yıkar. Bugün ben yapicam aşkım de, hayatta kabul etmez. Her gün ayni şeyi de yer, her gün makarna köfte yap şikayet etmez. Zeki ve çalışkandır da.. Iyi eştir yani. 😆 Anksiyete ve depresyon geçirebilir elbette ama uygun destekle üstesinden geliriz. Zaten bunları herkes yaşayabilir, normal insanlar da..

Güncellemeler
+1 yıl
Peki arkadaşlar kadın olsa otistik, evlenir misiniz? Sadece erkek olarak değerlendirmeyin 😊
Farklı bir beyne sahip biriyle evlenir miydiniz?
Cevapla