Güncellemeler
+1 yıl
Kanka bide benim ismimi herkes garipsiyo, ben yurtdışında doğum büyüdüm - burdakiler de garipsiyo çok, siz de yani Türkiyedeki insanlar da garipsiyo 😂😂 şu duruma bak ya
lutfen kırıcı yorum yapmayın ismimi değiştiremem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Yani isminde Gül varsa gül diye kısaltılır da ailen niye Gülbiye diye bir isim seçti onu anlamadım
Babamın annesinin ismi, çok küçükken vefat etmiş
Niye kötü bi isim mi
Yok Haşa asla kötü demedim değişik geldi İlk defa duydum ondan sordum
Güzel bir isim gibi algıladım.
Ya çok teşekkür ederim
Ne demek efem. 🌹 :)
Gül gibi bir kızsın, isime takılma zaten kötü deyil
Teşekkür ederim
Görmeden nasıl anladın kardeşim bravo :))
Kötü değilde, güzel mi farklı?
@UnKNoWNLoVe24 hissiyat demek ajshshhaja
@UnKNoWNLoVe24 görmek şart degil, onun ismi ğuzel ya değil bu söz konusu degil, bütün kizlar guzel ismine görə kırılanlarsa cocuk kalpli oluyor, görmek onemli degil onemli olan hissettigin
@Sivilcemine saf yetenek ☔️
@UnKNoWNLoVe24 ama şöyle düşün bak yaptığı çok iyi bir şey 🥺 kızı mutlu etti
İsmiyle ilgili yorum yapsaydın kardeşim bak bu geçerdi , senide anlıyorum haklısın 😉
@Sivilcemine kesinlikle zeki adam taktir ettim 👌🏻
@UnKNoWNLoVe24 şimdi sana söyliim, kızın ismi guzel özü de guzel, ben kızı kapmak için yapmiyorum, bir şeyi de temizinden anlasanız lutfen
@UnKNoWNLoVe24 adamı üzmesen mi. artik🥺
@Sivilcemine @ilham10dada mutlu oldum da ismin hoş değil üzülme mutlu ol mu demek bu 😂
Özüyle ne ilgisi var
İsmini yorumla diyor soran zaten kardeşim kötü düşüncelerle yorumlamadım jest yapmışsın güzel olmuş
😅😅 yok yok ismini ve seni çok begenmis
İsmini ben şahsime sevdim, erkek olsam da gülleri çok severim, güller adına kitap ta yazdım ben , ismin de özün de guzelsin mutlu ol dedim kisaca
@Sivilcemine ben çıktım konudan 😉🙋♂️
Teşekkür ederim anladım. Çok efendi bi çocuksun maşallah
@UnKNoWNLoVe24 sksjjsjsjs ben de cikicam şimdi güller adına kitap falan yazılmış buraya olay derin
Ben de teşekkür ederim
@Sivilcemine ver mehteri :sdfgg
@UnKNoWNLoVe24 mehter sevemiyorum veremicem kusura bakma sen ver
@Sivilcemine sevdiğimden değil de , Aygaz diyelim o vakit
@UnKNoWNLoVe24 Aygaz?
Gaz verme anlamında 🤦🏻🤦🏻
Seninde uykun gelmiş
Güzel bence nesi var orjinal
Gül ismi çok güzel çok özel
Gülben Ergen msn
Gülben değiş işte
Değil*. Gülbiye benim ismim
Güzel çok nostaljik bir isim Gülbanu diye bir arkadasm vardı aklıma o geldi
Farklı ama iyi geliyor kulağa
Gülbiye güleyim siye, Urfalı mısın?
Hayır neden urfada o isim var mı
A.. na koydun espirinin😒 Urfa'da biye bana, siye sana demek. Gül biye, gül bana yani
Kufretme la anlamadık işte nerden bileyim ben urfada ne diyolar
Sana etmedim, küfretme la diyince pek bi samimi içten geldin. Angaralı olma ihtimalin ne
Sıfır 😂 angarayı severiz ama
İlk defa duydum bence hoş bir isim
Teşekkür ederim 🥰
Gülbiye ne yavrum Hakkarili misin sen
Hakkaride mi öyle isimler var
Trabzon'da olacak değildi
Saçma mı buldun şimdi o nasıl söz
Gir e-devlete değil ismini
Değiştireyim miğ?
Bence değiş
Niye
Daha kısa be sade bir isim olabilir
Aslında sade bi isim
Sen mutluysan boş ver böyle devam et
Böyle devam etcem zaten, size nasıl geliyo ismim diye merak etmiştim
Kısaltması :”Gübi”
Gülbiye kır veya top mu
Ne alaka anlamadım
Gülme biye küstüm siye
Anlamı ne acaba çok merak ettim
Bilmiyorum ki sadece Gül kısmını biliyorum
Yaa kim koymuss hiç merak edip sormadin mii
Sordum tabi, babamın annesinin ismi, çok küçükken vefat etmiş, o yüzden bana koymuşlar o ismi
Peki bunun için mi degistiremiyorsun?
Hayır ama neden değiştireyim? İyi değil mi
Bak şimdi şöyle düşün önemli olan benim ya da bir baskasinin güzel demesi değil ki ya da kötü demesi. Sen kendini bu isme aile hissetmiyorsan ve gerçekten ismini beğenmiyorsan değiştirebilirsin. Değiştirdiğinde dhaa mutlu olacaksan değiştir. Ama sırf insanlar ismini garipsiyor ve beğenmiyor diye değiştirmek istiyorsan asla öyle bir şey yapmaaaa.
İsmiyle arası pek iyi olmayan biri olarak seni anlıyorummmm ama önemli olan senin nasıl hissettiğinnn nasıl mutlu oldugunn
Yaz ismini bakalım sana gülmü papatyamı gelecek
Ben ismimi beğeniyorum aslında. Ama garipseyen olunca bi üzülüyorum ve türküm ama bu isim türk vibe’ı vermiyor gibi
@UnKNoWNLoVe24 MAMSKAOAMAJAKANBA komikti ama mü mı mi mu ayrı yazilmali
@UnKNoWNLoVe24 su an ismimi yazmaya çok utandım sjshshahja
Saat olmuş 03:34 mi mü ayrılmıyor 😉
Bende merak ettim ismini ya ☺️😅
Şarkı yazarlar sen yazarmısın , hakikaten merak ettim :adgfç
JAskwjjejss ismimi merak etmenize ölucem şimdi çok tatlisiniz sjshajaj Hazir misinizzz
@UnKNoWNLoVe24 saat fark etmemeli..
Söyletme işte uykulu moddayım:ssfh
Hazırızzzz
Benim ismimmmm Hafizeee tanistigima memnunn oldumm
Duyduğum var bence güzel isim daha eskilerden, benimki de eski zaten
Sorun da daha eskilerden olmasii:) hiç ismi Hafize olan bir Z kusagiyla tanışmak nasip olmadi shsha bilmiyorum ben de bazen ismim konusunda icerlenebiliyorums sjshsus hele bir de beni görseniz dersiniz ki neeee o kadar uyumsuz duruyoruz ki bu isimle..😄 isim olarak beni ne kadar yansıtmadığını düşünsem de anlamını çok taşıyorum güvenilir, saklayan, koruyan kişi
Hayatımda kendim kadar dürüst kimseyle de tanisamadim kendimi övmek gibi olmasın😅 en azından anlamını tasidigim için mutluyum. Canım babam bana bu ismi layık görmüş katlanmaliyim..
Bu ismin birinden miras mı kaldı
@UnKNoWNLoVe24 mor menekşe gelir mi
Ay hep te yeni moda isimler mi olcak Allah aşkına, mis gibi isimler işte. Saçma uyduruk bişey de değil. @unknownlove24 senin ismini de öğrenelim artık 😂😂
Zambak gelir bu isme
Jajsjsj evet ama ilkokul yıllarımda H, Z harflerini söyleyemeyen biri olarak baya zorluk yaşadım 😅🥺
@UnKNoWNLoVe24 senin ismini de merak ettim
@UnKNoWNLoVe24 🥹
@UnKNoWNLoVe24 babannemin ismi..
Yaman
Ben beğeniyorum ismimi :asff
@UnKNoWNLoVe24 yaman ismin baya iyi çünkü kıskanılacak bir isim
İsmimi değiştirirsen yaman koyarım hshshsa
@UnKNoWNLoVe24 güzel isim medcezirdeki yaman gibi. Bende beğeniyorum ismimi :asff
Kizz gulbiye aklıma ilk medcezirdeki yaman geldi NhshsnshJsa biz Z kuşağı olarak hep aynı dusunuyoruz galiba XGJHXGİFLWOGWGUW
Çok değerli sonuç itibari ile bir hikayesi var 🙏🏻
@UnKNoWNLoVe24 ismim yaman olduğu için ismim hakkında yorum yapma hakkin yok yaman
Yaa aklımıza kazınmış medcezirdeki yamannn 😍
Medcezirdeki yaman dünyanın en yakışıklı şeyi değil mi ama😍😍 aklıma gelince derin bir iç cekiyorum
Gülbiye kaç yaşındasın sen ya
Bende ya aşırı iyiydi tam hayalimdeki aşık olacağım tip, ama sadece hayalde kalır öyle biri yokk 😅
21 senn?
@Sivilcemine gül mü verelim zambak mı mor menekşemi şifre hangisi :asgh
He 18 mişş 😊😂
Yok benim için öyle değildi yani evettt mukemmell mukememelll sbahatna aksmaa kadar izlerim ama ben Yaman'ın sakallı haliyle evlenirim😍😍
@UnKNoWNLoVe24 mor menekşe severim:)
Evet ama 18bucuk diyelim şuna :d
Ben onun karakterine de aşık olmuştum yaa
Hayallerr iste..
Gül daha iyi sjsj